וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי צ'רלטון חיבלו בערך הוויקיפדיה של גיא לוזון: "לא יכול לאמן אפילו בליגת החובבים"

דף המידע על המאמן הישראלי התמלא בעקיצות לפני שתוקן. האוהדים הזועמים על מצבה של קבוצתם כתבו בין היתר: "לוזון לא צפוי להחזיק בתפקיד עוד זמן רב"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"אתה לא מוריניו". גיא לוזון מתכופף על הקווים/GettyImages

לקראת המשחק הקריטי של צ'רלטון מול ברנטפורד היום (17:00), מצאו אוהדי האדיקס דרך נוספת למחות כנגד גיא לוזון. המאמן הישראלי שסופג קריאות בוז מהקהל של קבוצתו החדשה שלא ניצחה מזה 13 משחקים ברציפות זכה לטיפול יצירתי בערך הויקיפדיה שלו, שכלל למשך כמה שעות כמה "עובדות" מסולפות ותיאורים לא מחמיאים, עד שתוקן לבסוף כשהתגלתה המתיחה.

בעמוד המזויף נכתב בין היתר: "לוזון מונה למאמן צ'רלטון למרות חוסר הידע שלו בכדורגל אנגלי, ואולי ללא יכולת לאמן אפילו בליגת החובבים. לוזון קיבל את התפקיד אחרי שהיו"ר קתרין מר ערכה חיפוש יסודי בעולם הכדורגל, שהיא העידה לאחר מכן שארך 45 דקות עד השלמתו. לוזון זוכה לעתים תכופות לקריאות "אתה לא יודע מה אתה עושה", ו-"אתה לא מוריניו", קריאה שמתייחסת לחיבתו של לוזון לשבת בכפיפה על הקווים, כמו אידיוט. לוזון לא צפוי להחזיק בתפקיד עוד זמן רב, אבל אין ספק שהוא ייאמן בעתיד הקרוב מועדון נוסף של רולאן דושאטלה".

כזכור, לקראת המשחק מול היריבה מהצמרת היום אמר לוזון, שקבוצתו נמצאת שלוש נקודות בלבד מהקו האדום בצ'מפיונשיפ: "אנחנו חייבים את התמיכה של הקהל שלנו. לא ניצחנו כבר שלושה חודשים וכמובן שזה לא קל לשחקנים. אם הקהל לא יהיה איתנו, יהיה עוד יותר קשה להתאושש ולהשיג את הניצחון. חשוב שהאוהדים יעזרו לשחקנים, כי לכולנו, לי, לאוהדים ולשחקנים, יש את אותה מטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully