וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גל מקל הוצע לקאזאן, הישראלי יחליף את פונקרשוב?

ברוסיה טוענים שהקבוצה שהעפילה לשמינית גמר היורוקאפ ואיבדה את רכזה הפותח שגמר את העונה שוקלת להחתים את מקל, שלא שיחק מאז ששוחרר מניו אורלינס לפני כחודשיים

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
ינדוד עד רוסיה? גל מקל/AP

דיווח באתר "יורובאסקט" טוען שגל מקל הוצע לקאזאן. הקבוצה הרוסית, שהעפילה לשמינית גמר היורוקאפ שם תפגוש את קאנטו האיטלקית, מחפשת מחליף לאנטון פונקרשוב שגמר את העונה, ועל פי הדיווח היא שוקלת לצרף את הרכז הישראלי שלא שיחק מאז ששוחרר לפני כחודשיים מניו אורלינס.

מקל, שסוכנו מאוריציו בלדוצ'י ניהל מגעים בישראל על צירופו של השחקן למכבי תל אביב בחודש ינואר, ממשיך לחכות להתפתחויות ב-NBA, והוא ואנשיו לא איבדו את האמונה כי הוא עוד ישחק העונה בליגה הטובה בעולם. עם זאת, על מנת לשמור על כושר משחק, קיימת החלטה עקרונית של השחקן וסוכניו כי אם בתקופה הקרובה לא תימצא הקבוצה שתיתן לו חוזה לעשרה ימים, הוא ייצא עד לסיום העונה באירופה, ויחזור לנסות את מזלו ב-NBA בשנה הבאה. יש לציין כי גם הפועל ירושלים ממשיכה לחזר אחר גל מקל. ירושלים מעוניינת מאוד שמקל יצטרף אליה, וייתכן שתנסה לפתות אותו להגיע דרך הסוכן ארן טלם.

מקל כזכור, שיחק כבר במכבי תל אביב, בין 2008 ל-2010, לפני שעזב לבנטון טרוויזו האיטלקית. אחרי עונה אחת בארץ המגף חזר לישראל כשחתם בשורותיה של מכבי חיפה, אותה הוביל לאליפות המדינה בעונת 2012/13, עם ניצחון בגמר על לא אחרת מאשר מכבי תל אביב. בסיום אותה עונה הפך לישראלי השני ב-NBA, כשהצטרף לדאלאס מאבריקס, ממנה שוחרר בסוף אוקטובר 2014. כחודש וחצי לאחר מכן הוא חתם בניו אורלינס, כשגם ממנה הוא שוחרר לאחר ששותף בארבעה משחקים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully