וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש, אלמריה סיימה ב-2:2 מול סוסיאדד

החלוץ הישראלי העלה את מניין שעריו בספרד לשבעה אחרי שהבקיע את השער השלישי במשחק מבישול של ביפומה. רצף שני הניצחונות של אלמריה נקטע, אבל היא טיפסה למקום ה-15 בטבלה

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
ממשיך לכבוש. תומר חמד/GettyImages

המחזור ה-23 בספרד יצא לדרך הערב (שישי) כאשר תומד חמד התכבד לכבוש את שערו השביעי העונה ב-2:2 של אלמריה מול ריאל סוסיאדד. למרות 90 דקות טובות של החלוץ הישראלי, קבוצתו נותרה רק עם נקודה ורצף שני הניצחונות שלה נקטע, אך היא מטפסת למקום ה-15 בטבלה ורחוקה כעת ארבע נקודות מהקו האדום.

סוסיאדד, שלא ניצחה בשני המשחקים האחרונים שלה ודורגה ערב המחזור במקום ה-12, עלתה ראשונה על הלוח אחרי שהיא קיבלה פנדל אותו ניצל ורזה כדי להבקיע כדור חד לפינה השמאלית. השוויון הגיע בדקה ה-27 כשעמנואל אגירטס נגח אחרי הגבהת כדור חופשי של אסטבן גראנרו. רגע לפני הירידה למחצית בדקה ה-40, תייבי ביפומה עשה תנועה יפה באגף השמאלי, עבר שחקן והסיט כדור הצידה, חמד הצטרף להתקפה והמשיך בנגיעה עם בעיטה לפינה השמאלית הגבוהה של השער.

אבל הקצב הגבוה נשמר בהמשך וסוסיאדד השוותה ל-2:2 בדקה ה-48 כאשר סרחיו קנאלס קיבל כדור עומק מגונסאלו קסטרו, והמשיך אותו פנימה כדי להשלים מתפרצת מושלמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully