וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי פספסה את המקום הראשון עם 2:2 מול ריימס

הקבוצה של מרסלו ביילסה הייתה קרובה לכבוש את הפסגה אחרי שהתגברה על פיגור משער מוקדם של דה פרביל (6). פאייה (58) ואייוו (69) הפכו, אבל אנגוג כבש שער דרמטי (90)

אנדרה אייוו שחקן מארסיי. רויטרס
החמיץ והחמיץ, אבל בסוף בא על שכרו. כמה חבל מבחינתו שזה לא הספיק. אייוו/רויטרס

מארסיי ממשיכה לגמגם, והערב (שישי) הקבוצה של מרסלו ביילסה פספסה הזדמנות גדולה לעלות למקום הראשון בטבלה ולהלחיץ את שאר קבוצות הצמרת במאבק על האליפות אחרי שסיימה ב-2:2 דרמטי נגד ריימס. ביום ראשון ליון תשחק בחוץ נגד לוריין ופריס סן ז'רמן תארח בשבת את קון. משמעות התיקו היא שמארסיי נותרת במקום השני ורחוקה נקודה מליון המוליכה, ומקדימה בנקודה את האלופה.

אחרי התיקו מול ראן בשבוע שעבר, מארסיי ידעה שאיבוד נקודות נוסף עלול לעלות לה ביוקר. הערב היא פגשה יריבה שהגיעה במומנטום שלילי במיוחד שלא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים שלה, אבל היא גילתה שזה לא הולך להיות כל כך פשוט. ריימס פתחה עם שער מפתיע בדקה השישית כאשר כדור מרחוק של פרינס אוניאנגו נהדף מהעמוד היישר לניקולא דה פרביל, שהמשיך מול שער חשוף פנימה.

מארסיי, ששלטה בנעשה על המגרש במחצית הראשונה, חזרה מצוין במחצית השנייה כאשר בדקה ה-58 אנדרה פייר ג'יניאק מסר לדימיטרי פאייה שבעט מ-14 מטר לכיוון השער, הכדור פגע בשחקן הגנה, שינה כיוון ונכנס פנימה כדי לאזן ל-1:1. המהפך הושלם 11 דקות לאחר מכן כאשר כדור קרן מצא את אנדרה אייוו, שבעט, ג'יניאק ניסה להמשיך עם מספרת ופספס, אבל הכדור חדר פנימה. אלא שהמילה האחרונה במשחק הייתה שייכת לדויד אנגוג שנגח בדקה ה-90 כדור לרשת אחרי הגבהה של גיטאן שארבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully