וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייגר וודס לוקח פסק זמן: "אחזור כשארגיש מוכן"

בגיל 39, שחקן הגולף המעוטר החליט לקחת הפסקה כדי לחזור לכושר שאפיין אותו ולהתאושש מהפציעות שמהן סבל, והכריז: "כרגע יש לי הרבה עבודה על המשחק שלי. התוצאות אינן טובות"

טייגר וודס, גולף. רויטרס
הוא עוד יחזור? טייגר וודס/רויטרס

האם הקריירה של אחד משחקני הגולף הטובים ביותר בכל הזמנים, טייגר וודס, הגיעה הערב (שישי) לסיומה? אחרי 14 תארי מייג'ור, החובט המעוטר שדורג בעבר במקום הראשון בעולם, הודיע כי הוא לוקח הפסקה מהענף אחרי שהודה שלא הצליח לחזור לעצמו. בגיל 39 וודס הכריז כי לא ישוב לשחק עד שגופו והמשחק שלו יחזרו למה שהיינו רגילים לקבל ממנו בעבר.

"הפציעה האחרונה שלי לא קשורה לניתוח הקודם שעברתי", אמר וודס בהודעה שהוציא לתקשורת. "אני עובר טיפול פיזי באופן יומי ואני מרגיש יותר טוב מיום ליום. כרגע יש לי הרבה עבודה על המשחק שלי ואני צריך להישאר עם האנשים החשובים לי בחיי. המשחק שלי, והתוצאות אינן תואמות את טורנירי הגולף. כמו שאמרתי, אני נכנס לתקופה כדי להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, וכשאני אחשוב שאני מוכן, אני אחזור. בשבוע הבא אני אתאמן במדיאליסט בבית כדי להמשיך ולהתכונן לשאר העונה".

אחרי שבמהלך 2014 סבל וודס מסדרה של פציעות, הוא הידרדר בדירוג למקום ה-62 בעולם, המקום הנמוך ביותר שבו הוא דורג מאז שהוא החל את הקריירה המקצוענית שלו ב-1996.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully