וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יוסטון רוצה טרייד עם פיניקס על גוראן דראגיץ'

הרוקטס, אצלם שיחק הגארד הסלובני המצוין במשך עונה וחצי, עשויים ללכת למהלך שיביא אותו אליהם עם סיום מועד ההעברות ב-NBA ביום חמישי הקרוב. גם לוס אנג'לס לייקרס בתמונה

גוראן דראגיץ' שחקן פיניקס סאנס. AP
כולם רוצים את גוראן/AP

שחקני ה-NBA אולי עצרו לרגע את העונה המתישה שלהם ומתרכזים באולסטאר בסוף השבוע הקרוב, אבל מנהלי הליגה עמלים ויעבדו קשה עד לרגע האחרון של חלון ההעברות, שייסגר בליל חמישי הקרוב. שוק הטריידים היה תוסס במיוחד השנה, כשבין היתר בוסטון העבירה את רייג'ון רונדו וג'ף גרין וקליבלנד התחזקה במספר עמדות, אולם נראה כי טרייד אחד גדול נוסף עוד עשוי לצאת אל הפועל, ממש ברגע האחרון.

מארק סטיין, עיתונאי הליגה הבכירה של ESPN, מדווח הערב (שישי) כי יוסטון חידשה את העניין שלה בגארד הסלובני הנהדר של פיניקס, גוראן דראגיץ' והיא תהיה מוכנה להעביר לסאנס שחקנים תמורתו. דראגיץ' יהפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב ולמרות שהוא השחקן הטוב ביותר של פיניקס כיום וקולע 16.2 נקודות למשחק, הרי שבקבוצה מאריזונה מתחילים לחשוש שלא יצליחו להחתימו בקיץ על חוזה חדש, מה שיגרום לו לעזוב ולהם, להישאר בלי שום פיצוי.

לכן, פיניקס עשויה להסכים למהלך שיחזק אותה במקומות אחרים בניסיון שלה להגיע לפלייאוף. הסאנס הפסידו חמישה מששת המשחקים האחרונים שלהם ורואים את אוקלהומה סיטי סוגרת עליהם כמעט לחלוטין במאבק על המקום השמיני במערב. פיניקס החתימה בקיץ האחרון את אריק בלדסו על חוזה גדול חדש וצירפה גם את איזייאה תומאס וה-GM ריאן מקדוניהיו אמר השבוע: "יש לנו קצת יותר מדי גארדים וזה מפר את האיזון בקבוצה, כי הם כולם אוהבים לקלוע. באיזשהו שלב נצטרך לחזק את משחק הפנים שלנו ולאזן את הסגל".

הדברים הללו יכולים כאמור לגרום לקבוצה ללכת לטרייד על דראגיץ', שהחל את קריירת ה-NBA בפיניקס, עבר בטרייד ליוסטון ברגע האחרון של מועד ההעברות ב-2011 ואחרי שנה וחצי נפרד מהרוקטס, שויתרו עליו ובחרו שלא לנסות להעניק לו חוזה חדש כשהפך לשחקן חופשי. הוא שב לפיניקס עם חוזה לשלוש שנים תמורת 30 מיליון דולר בקיץ 2012 בעסקה שנחשבת לאחת הטובות שנעשו ב-NBA, לאחרונה ואולי גם בכלל. בעונה שעברה דראגיץ' היה פנטסטי וסיים עם 20.3 נקודות למשחק, מה שהקנה לו את תואר השחקן המשתפר של העונה. הוא עצמו כבר הבהיר בעבר שלא תהיה לו בעיה לחזור ליוסטון ושהוא לא נוטר טינה לקבוצה.

מי שעוד משקיפה בכיוונו של דראגיץ' היא לוס אנג'לס לייקרס. הקבוצה מעיר המלאכים מנסה להשתקם ועל פי הדיווחים, מתכננת להציע לשחקן 80 מיליון דולר בקיץ הקרוב, אם וכאשר יהפוך לשחקן חופשי. במקרה בו יוסטון תגיע לשיחות ממשיות על טרייד מול פיניקס, הלייקרס יכולים להיכנס לתמונה כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully