וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות קלים למכבי תל אביב ולמכבי ראשון לציון

שתי המוליכות שמרו על סטטוס קוו בצמרת, כאשר הצהובים גברו 20:29 על הפועל אשדוד והקבוצה מעיר היין התגברה על בני הרצליה עם 24:30. רמת השרון ניצחה ביוון והתקרבה לרבע גמר גביע האתגר

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד מעל דניאל פרידמן שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
מתחמם לקראת גמר הגביע. דניאל פרידמן/קובי אליהו

המחזור ה-16 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי), כאשר האלופה מכבי תל אביב ניצחה במפגש הצמרת את הפועל אשדוד 20:29. מכבי ראשון לציון עשתה זאת בהרצליה עם 24:30, ושתי המוליכות להן 26 נקודות כל אחד, ייפגשו ביום שלישי למפגש פסגה ביניהן (18:20, בית מכבי), שהוקדם מהמחזור ה-17 בגלל השתתפותה של מחזיקת גביע המדינה במשחק הגמר. ביתר המשחקים היה צמוד מאוד, כאשר הפועל רמת גן השיגה ניצחון דרמטי 28:29 על מ.כ חולון משער ניצחון של הסרבי ולדימיר זיאק בשניות הסיום. נס ציונה גברה על רחובות בדרבי השפלה 25:26, ואס"א ת"א חזרה עם נקודה ממוצקין - 22:22.

בזירה האירופית, א.ס רמת השרון עשתה צעד משמעותי בדרך לעלייה לרבע גמר גביע האתגר האירופי אחרי שהיא ניצחה 19:29 את קילקיס היוונית במשחק הראשון מבין שניים (השני יתקיים בשבת בשעה 18:00, גם כן ביוון). הקבוצה שמודרכת על ידי ראובן יוספולסקי סיפקה משחק נהדר, כאשר במחצית הראשונה הדהימה את המקומיים והוליכה 4:16.

מצטיין המשחק הוא השוער הבוסני, בויאן ליוביסיץ', שסיפק 21 עצירות מתוך 31 זריקות עם 69% אחוז. כובשי השערים לרמת השרון: אלכס סיצ'נקו (3 חטיפות) ועמית גל כבשו 5 שערים כל אחד, אוברד רדולוביץ' הוסיף 4 שערים ו-8 אסיסטים, גלורי אופור 3, דניאל שקלים, אמיר דן, חיים גרשנוביץ, אסף בן עמי 2 כל אחד, טונדיי עבדול ראשיד שער ו-4 חסימות, בן ליברטי, הדר מצליח, אדם טוריסקי שער כל אחד.

מכבי תל אביב - הפועל אשדוד 20:29

האלופה מתאוששת מצמד ההפסדים להפועל ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה ובמחזור הקודם בליגה, והפנים שלה כאמור כבר מופנות ליום שלישי למשחק מול מכבי ראשון לציון בבית מכבי. אחרי שני מפגשים נהדרים בפתיחת העונה, בגמר גביע ווינר-שופטים ובליגה, מפגש הצמרת בין מכבי תל אביב להפועל אשדוד נפתח בצורה חד צדדית, כאשר האלופה עלתה ליתרון של 7:14 בדקה ה-25. במחצית השנייה, הצהובים שמרו על הפער. אשדוד מצידה איבדה הזדמנות לחזור אפילו זמנית למקום הרביעי, ולמעשה מאז ניצחון החוץ על מכבי ראשון לציון בפתיחת הסיבוב השני, היא מתקשה וצוברת רק שלוש נקודות מתוך שמונה האחרונות. ביום שישי הבא היא תארח את רמת השרון במפגש ישיר על המקום הרביעי.

שחקן מכבי תל אביב כדוריד בויאן בוטוליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
לא כוחות. בויאן בוטוליה/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 30:24

הרצליה לא מצליחה להתרומם מהתחתית, מכבי ראשון לציון מסמנת עוד 'וי' בדרך למפגש מול מכבי תל אביב. המחצית ראשונה הייתה צמודה ומרובת שערים, כשלמעשה רק בדקה ה-40 מכבי ראשון לציון החלה לבסס לעצמה יתרון ועלתה ל-18:21. משם היא הגדילה את התוצאה עד ל-20:27 בדקות הסיום, כאשר אחראים לכך מבחינה התקפית בעיקר מילורד קריבוקאפיץ', יחד עם האחים עומר וטל גרא, יואב נאמן ודניאל פרידמן.

הפועל רמת גן - מ.כ חולון 28:29

דרמה נהדרת וניצחון שני ברציפות שמקרב את העולה החדשה מרמת גן להבטיח סופית את ההישארות, וממשיך לסבך את חולון בתחתית. רמת גן פתחה טוב וכבר הוליכה 10:14 אחרי 22 דקות, אבל חולון ביצעה מהפך ועלתה ליתרון של 22:24 בדקה ה-45. בדקת הסיום, במצב של שוויון 28:28, הסרבי של רמת גן, ולדימיר זיאק, כבש שער ניצחון 20 שניות לסיום, והשלים פינאלה נהדר עבור המקומיים. זיאק היה הכובש הבולט של רמת גן עם 8 שערים, לצד רוני גבאי עם שבעה ויוני רוזנטל עם חמישה. חולון כבר עם הפנים למשחק העונה שלה בתחתית מול רחובות ביום רביעי (הוקדם מהמחזור ה-17).

יוני רוזנטל שחקן הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
סיים עם חמישה שערים. יוני רוזנטל/קובי אליהו

א.כ נס ציונה - עירוני רחובות 25:26

נס ציונה משיגה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, ומשתווה לאשדוד במקום החמישי. רחובות (ששיחקה ללא הזר דאבורין פרסקלו הפצוע) ממשיכה בשקיעה שלה, וביום רביעי כאמור היא תתארח בחולון מול זו שמקדימה אותה בארבע נקודות במקום הלפני האחרון. הכתומים כבר הוליכו ביתרון של שישה שערים במחצית השנייה, אבל רחובות לא הצליחה לסגור אותו בדקת הסיום.

מכבי קרית מוצקין - אס"א תל אביב 22:22

גם ב"גושן" קיבלנו משחק צמוד, לכל אורכו, ואפילו סימטרי בתוצאה בין המחצית הראשונה למחצית השנייה, ועם דרמה בסיום. מוצקין כבר הוליכה 20:22 בדקות האחרונות, אבל ניבו לוי ונדב ביטון השוו את התוצאה לאס"א. כדקה לסיום, אס"א פספסה הזדמנות למהפך, כאשר אורן מאירוביץ', שוער מוצקין ונבחרת ישראל, עצר פנדל. מצד שני, חמש שניות לסיום, מישה לוין עם עצירה גדולה הציל את אס"א מהפסד. נקודה לכל אחת מהקבוצות שעדיין מסובכות בחלק התחתון, במשחק שבו נשלפו שלושה כרטיסים אדומים (לאלירן מצקי מאס"א, ולנדב רובין ומור קימחי ממוצקין).

אורן מאירוביץ' שוער קרית מוצקין בכדוריד. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
עצירת פנדל קריטית. מאירוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully