וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו חייבים את התמיכה של הקהל"

מאמן צ'רלטון, שלא ניצחה כבר 13 משחקים ושלושה חודשים, מנסה לפייס את האוהדים שמבקרים אותו ואת ההנהלה ללא הרף: "אם הקהל לא יהיה איתנו, יהיה עוד יותר קשה להתאושש"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
יעצור את הנפילה? לוזון/GettyImages

צ'רלטון בצרות. הגעתו של גיא לוזון לא עזרה למועדון להתייצב וההפסד הביתי הדרמטי באמצע השבוע, 3:2 מול נוריץ', סגר עבור הקבוצה 13 משחקים רצופים ללא ניצחון והוריד אותה עד למקום ה-20, שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום בצ'מפיונשיפ.

מחר (שבת, 17:00), לוזון והאדיקס ינסו לשנות את מצבם כשיארחו את ברנטפורד החזקה, שמתמודדת על עלייה לפרמיירליג. לקראת המשחק אמר המאמן הישראלי, שבוודאי שומע את הביקורת הרבה מכיוון היציעים: "אנחנו חייבים את התמיכה של הקהל שלנו. לא ניצחנו כבר שלושה חודשים וכמובן שזה לא קל לשחקנים. אם הקהל לא יהיה איתנו, יהיה עוד יותר קשה להתאושש ולהשיג את הניצחון. חשוב שהאוהדים יעזרו לשחקנים, כי לכולנו, לי, לאוהדים ולשחקנים, יש את אותה מטרה".

לוזון היה מרוצה מהקאמבק מ-2:0 ל-2:2 מול נוריץ', שהגיע לפני שער ההפסד האכזרי שבע דקות לסיום: "אנחנו צריכים להביא את היכולות שהצגנו במחצית השנייה של המשחק האחרון מול נוריץ' למשחק הקרוב שלנו. לחצנו אותם בחצי המגרש שלהם ויצרנו מצבים ככה. שיחקנו בקצב גבוה. אני מלא ביטחון כי אני מאמין בשחקנים שלי. הם יודעים שיש לנו את האיכויות שצריך. אמרתי להם שאנחנו חייבים להתרכז רק במשחק הקרוב ולהיות יותר מאוחדים".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully