וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצף הארוך בארה"ב נעצר - הקבוצה שהפסידה אחרי 120 ניצחונות

הבנות של תיכון פיירפילד ממונטנה החזיקו ברצף מסחרר שנמשך מאז מרץ 2010 ועד למשחק הלילה מול שוטו, שהדהימה אותן עם 38:50. "כל הדברים הטובים נגמרים", אמר מאמן המפסידה

כמו כדורסל המכללות, כך גם עולם כדורסל התיכונים האמריקאי הוא עסק דינמי מאוד. בכל שנה באים צעירים חדשים לקבוצות השונות של בתי הספר, בעוד אחרים מסיימים ועוזבים. הדבר מקשה על הקבוצות בניסיונן לשמור על רמה אחידה לאורך זמן, אולם קבוצת כדורסל של נערות מתיכון במונטנה עשתה זאת. עד הלילה.

הלילה (בין חמישי לשישי), ספגה קבוצת הכדורסל של תיכון פיירפילד את הפסדה הראשון לאחר לא פחות מ-120 ניצחונות רצופים, מה שקטע את רצף הניצחונות הקיים הארוך ביותר בספורט האמריקאי ואת רצף הניצחונות השישי בטיבו בתולדות כדורסל התיכונים. פיירפילד הפסידה 50:38 לתיכון שוטו, שחזרה מפיגור של שבע נקודות במהלך המשחק. למרות שאף אחת משחקניות הקבוצה המנצחת לא עברה את תשע הנקודות האישיות, הן הציגו הגנה מצוינת ועצרו את הרצף המסחרר של היריבה, שנראתה בלתי מנוצחת. זה היה ההפסד הראשון של פיירפילד מאז ה-13 במרץ 2010, כמעט חמש שנים. אחרי רבע ראשון שהסתיים ב-4:11 לפיירפילד, ההמשך היה כולו של היריבה, שניצחה 8:16 ברבע השני, 5:9 צנוע בשלישי ו-14:21 באחרון.

הסיפור סוקר בהרחבה ב-ESPN וברשתות האמריקאיות הגדולות האחרות, שם נזכרו ברצף הארוך מכולם, 218 ניצחונות, אותו רשמו שחקני תיכון באסקין, לואיזיאנה, בין השנים 1947 ל-1953. "כל הדברים הטובים מגיעים לסיום. זו הייתה חוויה מוזרה. במשך שנים לא הפסדנו ואתה מסתכל לאחור ואומר 'וואו'. היה נחמד, היה כיף. אני שמח שעכשיו אתם, החבר'ה מהתקשורת, תפסיקו להגיע כל יום לאימונים שלנו ונוכל להתרכז במה שחשוב וזה לזכות באליפות המדינה", אמר מאמן פיירפילד, דסטין גורדון, שראה את השחקניות שלו עוזבות בדמעות את המגרש ומסתגרות למשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה. האנה באוורס, מהקבוצה המנצחת, סיכמה: "הגיעה הזמן שנעצור את הרצף הזה".

צפו בדיווח על המשחק

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully