וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המזל נמשך: אנדי קארול גמר את העונה

חלוץ ווסטהאם, שרק חזר לפעילות בנובמבר האחרון אחרי שהיה מושבת במרבית העונה שעברה ובחודשים הראשונים של העונה הנוכחית, יעבור ניתוח בברכו הפצועה. מאז שחזר הוא כבש חמישה שערים ב-14 משחקים

one

ווסטהאם שמפנטזת על מקום באירופה בעונה הבאה ספגה היום (שישי) מהלומה באשר למטרות שלה כאשר התברר כי החלוץ המוכשר שלה, אנדי קארול, גמר את העונה. קארול, שהבקיע העונה חמישה שערים, יעבור ניתוח בברך ביום שלישי הקרוב בעקבות הערכת מצב שהתקיימה היום.

כידוע, החלוץ האנגלי הבינלאומי נפצע בברכו השמאלית במהלך המחצית השנייה ב-0:0 של ווסטהאם ביום רביעי נגד סאות'המפטון. תחילה ההערכות דיברו על כך שקארול יוכל להתאושש תוך שישה שבועות, אבל בהמשך התברר כי הוא זקוק לניתוח שישבית אותו להמשך העונה.

אנדי קארול, שחקן ווסטהאם. GettyImages
הודג'סון יכול להיות מאוכזב. אנדי קארול/GettyImages

במהלך אותו משחק, קארול בן ה-26 נאלץ להישאר על המגרש מכיוון שווסטהאם השלימה את מכסת החילופים שלה. החלוץ, שהחמיץ את מרבית העונה שעברה בגלל פציעה באכילס, לא שיחק בשלושת החודשים האחרונים של העונה מכיוון שספג פציעה נוספת במשחק הכנה נגד ניו זילנד, אבל למרות זאת הוא הצליח להעמיד את המספרים שלו לאחר החזרה בנובמבר על חמישה שערים ב-14 משחקים.

לקראת המשחק של הפטישים נגד ווסט ברומיץ' בסיבוב החמישי של הגביע, קווין נולן, מארק נובל ודוניל הנרי יחזרו לפעילות, בעוד גאי דמל רק חזר להתאמן. "הריצה שלנו בגביע טובה מאוד, היא גורמת לנו להנאה רבה", אמר סאם אלרדייס. "אנחנו מקווים להיות במקום טוב יותר מבחינת הסגל, אבל שחקנים יצטרכו להגיע למשחקים הכי טוב שאפשר. אנחנו עדיין מפיקים הופעות טובות. המטרה שלנו במשחק נגד ווסט ברומיץ' היא לנצח, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully