וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרו של פרגוסון: "הטקטיקות שלו עלו ליונייטד בתארים"

רנה מולנסטיין משחזר את השגיאות והרגעים הדרמטיים שהובילו לאובדן האליפות ב-2012: "פרגוסון כבר טפח לי על השכם ואמר 'זכינו'". סקולס: "ואן חאל גורם ליונייטד להיראות אומללה"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. AP
מותקף. ואן חאל/AP

הביקורות על מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל נמשכות, ומגיעות הפעם מכיוונו של הסמל של השדים האדומים בעבר, פול סקולס. סקולס, כיום פרשן טלוויזיה, תקף את ההולנדי בטור שכתב ב'אינדיפנדנט', בו האשים אותו בסגנון הגנתי ומבוקר מדי, הנוגד את רוחה של יונייטד.

"אחד הדברים הכי חשובים בסגנון שאלכס פרגוסון הנחיל מנצ'סטר יונייטד זו התפיסה שאם אתה מחזיק בכדור, אתה צריך לקחת סיכונים ולנסות לתקוף. זה לא היה בגדר אפשרות, זאת הייתה חובה. ההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד מושתתת על כדורגל התקפי. למה היו ליונייטד לאורך השנים את השוערים הכי טובים בעולם? כי היא הזדקקה לשוערים שיחפו על העובדה שהרבה שחקנים יצאו קדימה".

סקולס הוסיף: "ואן חאל גורם ליונייטד להיראות אומללה לפרקים. אני לא מקבל שום עונג מלראות אותה משחקת כרגע. כדי לנצח ולהתמודד על תארים, הוא חייב לתקוף יותר. מעט מדי שחקנים יוצאים קדימה".

פול סקולס שחקן מנצ'סטר יונייטד. Bryn Lennon, GettyImages
אומרים שהיה פה שמח. סקולס/GettyImages, Bryn Lennon

רנה מולנסטיין: "הטקטיקות של פרגוסון עלו ליונייטד בתארים"

וממחמאות לפרגוסון, נעבור לרינונים. רנה מולנסטיין, ששימש כעוזרו של סר אלכס בשתי קדנציות שונות, חשף היום ראיון באנגליה מעט ממה שהתרחש על כר הדשא ברגעים הדרמטיים של אובדן האליפות ב-2012 ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי. יונייטד הייתה רחוקה שניות ספורות מלהיות מוכתרת לאלופה פעם נוספת, אך שער אליפות ענק ובלתי נשכח של סרחיו אגוארו הותיר אותה בלא כלום.

"סר אלכס חשב שפול סקולס לא בכושר מספיק טוב כדי לשחק פעמיים בשבוע. הוא כבש נגד ק.פ.ר, אבל לא נכנס להרכב מול סנדרלנד במשחק האחרון של העונה. זה היה הרגע שבו איבדנו את האליפות. לא הצלחנו להבקיע בלעדיו, ובכל זאת היינו בעמדה לזכות בתואר. פרגוסון טפח לי על השכם ואמר ואמר לי 'כל הכבוד, אתה אלוף עכשיו'. לא הספקתי למצמץ, וכבר אמרו לי שסיטי כבשה. זה היה שברון לב ענק".

מולנסטיין בא בטענות לפרגוסון גם בנוגע לתפקודו בגמר ליגת האלופות ב-2012 מול ברצלונה, שהסתיים ב-0:2 לקטלאנים. "הייתה לנו מספיק איכות כדי להתמודד מולם, אבל הוא לא בחר את ההרכב הנכון. טבס, ברבאטוב וסקולס נשארו מחוץ ל-11, וזה גמר אותנו. שלושתם היו יכולים להעניק לנו שליטה במשחק. בסך הכל, הוא עשה שגיאות טקטיות שגרמו לנו להפסיד שני תארים חשובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון משוחח עם עוזריו מייק פילן (ימין) רנה מולנסטין (באמצע). רויטרס
בא בטענות. מולנסטיין, מימין, עם פרגוסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully