וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "שלא כמו אחרים, אני לא משתדל כל הזמן להצטלם יפה"

עקיצה לרונאלדו? בתקשורת הספרדית מיהרו לייחס את דבריו של החלוץ למתיחות ששוררת בינו לבין CR7. הבלאנקוס רוצים לפרוק עצבים על לה קורוניה (ש', 19:00, ספורט 5) אחרי ההשפלה בדרבי

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה. GettyImages
כבר לא? רונאלדו ובנזמה חבוקים/GettyImages

ריאל מדריד אמנם עדיין מוליכה את הטבלה בספרד, אבל גם שבוע אחרי ההשפלה בדרבי עדיין אין רגע דל בברנבאו. הבלאנקוס יארחו מחר (שבת, 19:00, ספורט 5) את דפורטיבו לה קורוניה במחזור ה-23 בליגה הספרדית במטרה להרגיע את הרוחות, רגע לפני שמינית גמר ליגת האלופות מול שאלקה. החבורה של קרלו אנצ'לוטי ראתה בשבוע שעבר את ברצלונה מנצלת את ה-4:0 המוחץ של אתלטיקו כדי להשיג ניצחון משלה, שהצמיד אותה למרחק נקודה אחת בלבד מהמקום הראשון. כדי לא לאבד את הפסגה אחרי יותר מ-100 ימים, היא חייבת ניצחון, ורצוי בהפרש כמה שיותר גדול.

קרלו אנצ'לוטי בטקס כדור הזהב. Philipp Schmidli, GettyImages
מצבת פצועים ארוכה. אנצ'לוטי/GettyImages, Philipp Schmidli

מצבת הפצועים הארוכה של הבלאנקוס כוללת אל סרחיו ראמוס, חאמס רודריגס, פפה ולוקה מודריץ', אך מי שכמובן עומד במרכז העניינים הוא כריסטיאנו רונאלדו, שהצילומים שלו ממסיבה שעות ספורות לאחר ההפסד הצורב הדרבי הסעירו את הספרד. סמי חדירה גיבה את CR7 בריאיון בגרמניה, וטען כי "זו אפילו לא הייתה מסיבה, אלא רק ארוחת ערב משותפת. לא היה אלכוהול". הזמר הקולומביאני קווין רולדאן, שפרסם הוכחות מצולמות לבילוי הלילי של רונאלדו, סיפר ש"אף אחד לא אמר לי לא להעלות את התמונות. אם היו אומרים לי, וודאי שלא הייתי עושה את זה".

עוד סיפור שמשך עניין בבירת ספרד היום הוא ראיון שהעניק קרים בזמה למגזין צרפתי, בו הצהיר כי "אני לא מתנהל כמו שחקן קולנוע כפי שאחרים עושים. אני לא מנסה להצטלם טוב, או להיראות טוב, אני בסך הכל איש פשוט". בתקשורת הספרדית מיהרו לתייג את האמירה כעקיצה לחברו לקבוצה כריסטיאנו רונאלדו, וטענו כי שוררת מתיחות קלה בין השניים בתקופה האחרונה.

בשני המפגשים האחרונים חטפה לה קורוניה 12 שערים מריאל, כולל שמינייה העונה בריאזור. למשחק הזה היא מגיעה כשהיא מדורגת במקום ה-11, ובעיקר רוצה לצאת מבירת מדריד בשלום.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully