וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאסרי פותח פה על דשאן: "הוא צבוע, שינהל שיחה כמו גבר"

קשר מנצ'סטר סיטי פתח מחדש את הסכסוך הגדול עם מאמן נבחרת צרפת, והאשים את הוגו לוריס בהדחתו מהסגל: "הוא זה שביקש לנפות אותי, לא אלחץ לו את היד. אני לא השטן של חדר ההלבשה"

סמיר נאסרי שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
לא שוכח ולא סולח. נאסרי/רויטרס

אם יש אדם אחד שלא אהב את ההודעה אתמול (חמישי) על הארכת חוזהו של דידייה דשאן בנבחרת צרפת, זהו סמיר נאסרי. קשרה של מנצ'סטר סיטי, שהושאר מחוץ לסגל שזימן מאמן הטריקולור למונדיאל בברזיל ובתגובה הוא ובעיקר בת זוגו ("שיזדיין המאמן") השמיצו את דשאן שאף תבע את החברה, התראיין ל"לאקיפ" ופתח מחדש את הסכסוך הגדול, אליו הכניס גם את השוער הוגו לוריס.

נאסרי האשים את לוריס כזה שדאג לייעץ לדשאן להדיחו מהסגל. "ביקשתי ממנו הבהרות, והוא אמר שלא קרה דבר אחרי שהתעמתי אז עם העיתונאי", טען נאסרי בראיון, כשהוא מזכיר את התקרית לאחר משחק הפלייאוף נגד אוקראינה. "שלושה שחקנים והוא ביניהם הלכו לדשאן וביקשו לנפות אותי אחרי המשחק מול אוקראינה. התקשרתי אליו והוא הכחיש. מה אני חושב? שאין עשן בלי אש. אם אקבל אישור לעניין הזה, לא אלחץ ללוריס את היד במשחק הליגה הבא נגדו".

הוגו לוריס שוער נבחרת צרפת. GettyImages
האשמות קשות. הוגו לוריס/GettyImages

כאשר נשאל מה היה אומר לדשאן לו היה מתעמת איתו, השיב נאסרי: "הייתי אומר לו שהוא צבוע, ושהוא היה צריך להתנהג כמו גבר. לבוא ולהסביר את ההחלטות שלו. להגיד: 'אתה לא בפנים, זה מה יש'. לפחות תנהל שיחה כמו גבר".

על היעדרותו משני המונדיאלים ב-2010 ו-2014 אמר: "זו האכזבה הגדולה של הקריירה שלי. ראיתי את עצמי מגיע לברזיל. שאלתי חברים מהנבחרת אם הם חושבים שההתנהגות שלי או דברים שאמרתי גרמו לכך שלא זומנתי, אבל הם אמרו שלא. רק דשאן אמר שזה בגלל הגישה שלי".

על הטענה שהוא 'חרא', אמר נאסרי: "לפעמים אולי עדיף לשתוק, אבל אני לא מסוגל. כשהייתי צעיר יותר הייתי מתפוצץ בפנים וזה היה גורם לי לכאבים. אז אני מעדיף להגיד את מה שאני חושב, גם אם לא יאהבו את זה וגם אם אשמע שחצן או אחשב לקצת חרא. כשאני לא משחק, אני לא שמח, זה ברור. אבל אני לא אדם רע, אני לא השטן של חדר ההלבשה. חבל שזו התדמית שיש לי בצרפת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. Julian Finney, GettyImages
סופג אש. דשאן/GettyImages, Julian Finney

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully