וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו ניצחה 1:3 את נאפולי, שער ובישול לסלאח בפיורנטינה

לאזאר, ואסקס וריגוני סידרו לסיציליאנים ניצחון גדול מול הקבוצה של בניטס. הקשר המצרי שפתח לראשונה בהרכב הוויולה כיכב ב-1:3 על ססואולו. בבקאר הוסיף צמד ובישול אדיר עם העקב

שחקן פיורנטינה, קומה בבקאר, חוגג. GettyImages
קומה בבקאר. סיפק צמד ובישול אדיר עם העקב/GettyImages

המחזור ה-23 בליגה האיטלקית יצא הערב (שבת) לדרך. במשחק שפתח את המחזור, פיורנטינה גברה 1:3 על ססואולו, כשגיבור הערב היה הרכש של הוויולה, מוחמד סלאח, שפתח לראשונה בהרכב וסיפק שער ובישול. נאפולי פספסה הזדמנות לצמק את הפער מרומא לנקודה, כשהפסידה 3:1 לפאלרמו.

– שחקן פיורנטינה, מוחמד סלאח, חוגג עם חבריו. GettyImages
משחק גדול שלו. סלאח חוגג/GettyImages

פיורנטינה - ססואולו 1:3

פיורנטינה, שלא הפסידה מאז ה-6 בינואר, המשיכה בכושר הטוב בו היא נמצאת כשגברה 1:3 על ססואולו. גיבור המשחק היה המצרי מוחמד סלאח, שהגיע לפירנצה בחלון ההעברות, וסיפק שער ובישול בפעם הראשונה שפתח בהרכב. קומה בבקאר הצעיר הוסיף צמד, ואף סיפק בישול מרהיב עם העקב. מנגד, דומניקו ברארדי הצליח לכבוש עבור ססואולו, לה ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנקו ואסקס שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
פרנקו ואסקס חוגג את השער מול נאפולי. נמצא בכושר אדיר/GettyImages

פאלרמו - נאפולי 1:3

אחרי שהשיגה ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקיה האחרונים, פאלרמו סוף סוף העניקה קצת נחת לאוהדיה, כשברה 1:3 על נאפולי בבית. בזכות הניצחון, הרוסנרו עלו באופן זמני למקום השביעי בטבלה על חשבונה של גנואה. אשרף לאזאר העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-14, כשפרנקו ואסקס, אחד השחקנים הטובים של פאלרמו העונה, כבש את השני בדקה ה-36. בדקה ה-65 לוקה ריגוני סיים התקפה יפהפייה עם דחיקה מקרוב שנתנה לקבוצתו 0:3 מרשים למדי. ואקסקס אגב, הוסיף גם שני בישולים. מנולו גביאדיני המחליף צימק את התוצאה בדקה ה-82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully