וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ליברפול ניצחה את קריסטל פאלאס, שרווד מאמן אסטון וילה

סטארידג' ולאלאנה סידרו למייטי רדס 1:2 על הקבוצה של פארדיו וכרטיס לרבע הגמר. ווסט ברומיץ הביסה 0:4 את ווסטהאם, בראון אידייה כבש צמד. בלקבורן הביסה את סטוק סיטי 1:4. טים שרווד יחליף את פול לאמברט: "כבוד לאמן מועדון גדול כמו וילה"

ג'יימס מוריסון (משמאל), קרייד גארדנר, ווסט ברומיץ'. AP
חגיגה ביתית. ווסט ברום/AP

שלב שמינית הגמר של הגביע האנגלי יצא היום (שבת) לדרך עם ארבעה משחקים. ווסט ברומיץ' הביסה 0:4 את ווסטהאם ועלתה בסטייל לרבע הגמר. גם בלקבורן ורדינג עלו לשלב הבא אחרי ניצחונות על סטוק ודרבי בהתאמה. את הערב הזה סגרה ליברפול שהעפילה גם היא לשלב הבא אחרי 1:2 קשה בחוץ על קריסטל פאלאס של אלן פארדיו.

דניאל סטארידג' שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
מפציץ מאז שחזר מהפציעה. סטארידג'/GettyImages

ווסט ברומיץ' - ווסטהאם 0:4

חגיגה ביתי למארחת. יכולת מצוינת של בראון אידייה, שכבש צמד, העניקה היום לווסט ברום את המקום ברבע הגמר. אידייה, שהגיע הקיץ תמורת 10 מיליון ליש"ט וטרם הרשים, כבש בפיניש קליל בדקה ה-20, וג'יימס מוריסון הכפיל בבעיטה מצוינת מרחוק לפני ההפסקה. בדקה ה-57 אידייה נגח את השני שלו במשחק, השלישי של ווסט ברום והרביעי שלו בארבעת המשחקים האחרונים, וסיידו ברהינו השלים את החגיגה אחרי שהמחליף של ווסטהאם מורגן אמלפיטנו הורחק אחרי עבירה חריפה ודחיפה לפניו של כריס באנט.

קריסטל פאלאס - ליברפול 2:1

סטיבן ג'רארד חולם להיפרד מליברפול עם הנפת גביע. הערב, הקפטן הפצוע צפה מהיציע בקבוצה שלו עושה צעד לשם עם ניצחון במגרש חוץ לא פשוט בכלל. המשחק הזה החל בצורה מצוינת עבור הקבוצה של אלן פארדיו שעלה ליתרון כבר אחרי רבע שער משער של פרייזר קמפבל החלוץ שלה. אולם, המרסיסיידרס שוב הוכיחו וביצעו מהפך במחצית השנייה. דניאל סטארידג' שחזר בסערה מהפציעה שלו כבש את הראשון בדקה ה-49 בבעיטה מהאוויר אחרי שקיבל כדור מג'ורדן הנדרסון. מריו באלוטלי, שבמחזור החולף כבש שער בכורה בליגה, בעט בדקה ה-58 כדור חופשי חזק שנהדף על ידי ספרוני היישר לרגליו של לאלאנה שממטר בעט פנימה.

בלקבורן - סטוק 1:4

ניצחון גדול לבלקבורן על יריבה מהפרמיירליג. פיטר קראוץ' דווקא העלה את סטוק ל0:1 בדקה ה-10, אבל ג'ושוע קינג הנורבגי כבש שלושער (36, 50, 55) והוביל מהפך עצום. רודי גסטד שבישל לקינג שני שערים, כבש את השני של בלקבורן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה בפנדל.

רדינג - דרבי קאונטי 1:2
לרדינג: האל רובסון קאנו (53), יעקובו אייגביני (82). לדרבי: דארן בנט (61)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טוני פוליס, מאמן ווסט ברומיץ'. AP
נהנה, כו האוהדים שמאחוריו. פוליס/AP

* אסטון וילה המסובכת מינתה היום רשמית את טים שרווד למאמנה. שרווד, לשעבר מאמן טוטנהאם, חתם עד לתום עונת 2017/18, ויחליף את פול לאמברט. "זה כבוד גדול עבורי לאמן את אחד המועדונים הגדולים באנגליה", אמר שרווד, "אני כבר לא יכול לחכות להתחיל לעבוד, ואני מצפה בקור רוח לאתגר". וילה ללא ניצחון ליגה כבר עשרה משחקים, ועם חמישה הפסדים ברציפות.

טים שרווד מנג'ר טוטנהאם. AP
אתגר חדש. שרווד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully