וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-מ.ס. אשדוד: בניון, עטר ושכטר תורגלו יחד, ורד לא בסגל, באשדוד מאמינים

הירוקים בלחץ ומבינים את חשיבות המשחק מול אשדוד (ש', 17:30, ספ'1, בלומפילד), גם ראיוס צפוי לפתוח. במועדון אמרו: "הפסד, ואפשר להתכונן לעונה הבאה". קלינגר חולם על הפתעה

מחזור 22מחצית14/02/2015
מכבי חיפה
    0
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מכבי חיפה אירחה את אשדוד 22 פעמים, ב-15 מפגשים היא ניצחה, באחד בלבד הפסידה (1:0). זה קרה בספטמבר 2012. דוד רביבו, זוכרים?

      * טיפ למרקו בלבול: לפי הסטטיסטיקה, אלון תורג'מן, חן עזרא ורובן ראיוס חייבים לפתוח מחר. השניים הראשונים כבשו בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים מול אשדוד, ראיוס בשני המשחקים בהם אירחה חיפה. יותר מזה?

      * אשדוד ניצחה בשלושה מתוך חמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות. בסיבוב הקודם היא עשתה זאת בזכות שער עצמי של מיצ'ל.

      * גדי קינדה ריצה לפני כחודש השעייה בשל כרטיסים צהובים. הוא בקושי הספיק לחזור, וכבר מחר ירצה עונש השעייה ממשחק נוסף בגלל צהובים.

      מיצ'ל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
      סידר לאשדוד שלוש נקודות בסיבוב הראשון. מיצ'ל/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות:

      מכבי חיפה:

      משחק הרדיוס בבלומפילד הקטין משמעותית את הביקוש לכרטיסים. כרבבת צופים בלבד צפויה להגיע, כך שלפחות כרגע לחיפה לא אמורה להיות בעיה בכל הנוגע לפיצוי חלק מהמנויים שלה. במועדון מקווים שהמאמן מרקו בלבול יוביל את הקבוצה לניצחון השני שלו, אחרת היא עלולה לוותר סופית לא רק על החלום האירופי, אלא גם על הפלייאוף העליון.

      בלבול, שלא ערך אסיפה ארוכה בעקבות התיקו בעכו, כינס את שחקניו לפני האימון ואמר להם: "חשוב מאוד שננצח. אני מבקש שתהיו מרוכזים עד הדקה האחרונה". שחקנים בקבוצה אמרו לפני האימון: "ברור שיש לחץ בקבוצה. אם נפסיד גם הפעם, אפשר להתחיל להתכונן לעונה הבאה. בלבול מבין היטב מה החשיבות של המשחק מחר". אלירן עטר אמר אתמול: "אשדוד היא קבוצה מאומנת, חזקה, שרוצה להשיג פלייאוף עליון. צפוי לנו משחק קשה. אני מאמין שלמרות שאנחנו משחקים 'בחוץ', הקהל ידחוף אותנו".

      על פי האימון האחרון, בלבול מתכנן בין שניים לשלושה שינויים בהרכב: איתי שכטר יפתח בחוד ומאחוריו ישחקו אלירן עטר ויוסי בניון, כאשר גם רובן ראיוס תורגל בהרכב. אביחי ידין צפוי לפתוח לראשונה העונה, כאשר גוסטבו בוקולי יפנה את מקומו ולא יהיה בסגל. מי שעוד נשאר מחוץ לסגל הוא עידן ורד. אייל משומר שוב לא בתוכניות של המאמן ואלעד גבאי ימשיך לפתוח כמגן ימני, בעוד טאלב טואטחה נבדק, ערך אימון מלא וכשיר לפתוח. במועדון מנסים להחזיר את ידין לכושר משחק, בתקווה שיחזור ליכולת אותה הציג בהפועל תל אביב. אם זה יקרה, הקבוצה תבנה עליו גם בעונה הבאה.

      מנויי הכסף יישבו ביציעים 2 ו-3. מנויי היציע הצפוני והדרומי ב"סמי עופר" יופנו ליציעים 4 ו-5. מנויי היציע המזרחי העליון והתחתון יישבו ביציעים 12 ו-13. מנויי יציע המשפחות יופנו ליציעים 6 ו-7.

      מ.ס. אשדוד:

      התיקו הביתי מול באר שבע בשבת שעברה, שהושג אחרי שאשדוד כבר הייתה בפיגור 2:0, סידר שבוע שקט מאוד למועדון, בעוד הבעלים ג'קי בן זקן שהה מרבית הזמן בחו"ל. אף שמפגש מול חיפה הופך את אשדוד אוטומטית לאנדרדוג, המאמן ניר קלינגר שידר לשחקנים הרבה אמונה לאורך כל השבוע. קלינגר משוכנע שתוצאת המשחק תלויה מאוד באשדוד ולמרות כל הכישרון שיש לחיפה בהתקפה, הוא בטוח שאפשר לסגור את המשחק היטב ולעקוץ במתפרצות.

      שי חדד יהיה בפעם הראשונה בסגל, אחרי שעבר לקבוצה ביום האחרון של מועד ההעברות. השחקן הגיע מפגרה ברומניה ולכן כושר המשחק שלו היה קצת לקוי. אחרי עשרה אימונים, מרגישים באשדוד שהוא יכול להיות משולב והוא אף עשוי לפתוח בהרכב. גל בראל, שנכנס בשבוע שעבר היטב למשחק, עשוי לקבל הזדמנות לפתוח במקום ישראל ראש. ניקולאס פלצ'וק וירו בלו ירכיבו את החלק הקדמי.

      sheen-shitof

      פתרון טבעי

      גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

      בשיתוף גברא
      יוסי בניון באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      ישחק עם שכטר ועטר בחוד. בניון/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מכבי חיפה: רובן ראיוס

      תשעה משחקים הוא מאמן את הקבוצה, אבל מרקו בלבול עדיין לא החליט מיהו רובן ראיוס: שחקן הרכב בכיר שיכול לשנות משחק, או שחקן שלא מסוגל לשנות את המשחק מהספסל. ראיוס יכול לכעוס ובצדק, העונה הוא משחק פחות, אבל מבקיע יותר שערים בכל המסגרות מאשר החברים שלו. גם שחקני מכבי חיפה יודעים שראיוס לא יכול להיות עוד שחקן בקבוצה, ובמועדון חייבים להחליט: שחקן הרכב, או חזרה הביתה.

      מ.ס. אשדוד: מיכאל אוחנה

      בזמן שהעיניים יהיו נשואות לאלירן עטר ואיתי שכטר, יכול אוחנה לגנוב את ההצגה מן העבר השני. הקשר המוכשר מסוגל להפתיע כל קבוצה, בכל מגרש ולחיפה כדאי להיזהר מהיכולת שלו לבצע מהלכים מהירים.

      רובן ראיוס, שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
      בלבול עדיין לא החליט מיהו. ראיוס/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: זיו אדלר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 6100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully