וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ג'ורג' קארל מאמן סקרמנטו, קורבין יישאר כיועץ

הקינגס הדועכים הודיעו רשמית על מינויו של המאמן המוערך, שיהיה המאמן השלישי שלהם העונה וינסה לעצור את ההידרדרות שהחלה עם פיטוריו של מייק מאלון. קאזינס היה אחראי למהלך?

ג'ורג' קארל, דנבר נאגטס. AP
יציל את הקינגס? קארל/AP

עכשיו זה רשמי: סקרמנטו הודיעה הערב (חמישי) כי ג'ורג' קארל יהיה מאמנה הבא, ויחליף בתפקיד את המאמן הזמני טיירון קורבין, שיישאר כיועץ להנהלה. "יש לי הערכה גדולה לטיי כמאמן וכפרסונה", אמר הג'נרל מנג'ר פיט ד'אלסנדרו לאחר פרסום ההודעה. "הוא מקצוען אמיתי שצלח סיטואציה קשה בקלאסה ובמקצוענות. אני מחכה כבר להמשיך לעבוד איתו במשרה החדשה שלו".

ג'ורג' קארל המוערך והוותיק יוצג ככל הנראה במהלך סוף השבוע כמאמן החדש שלה הקינגס, וינסה להתניע מחדש את ההצלחה שלה, אחרי שצנחה בשבועות האחרונים למאזן 34:18, הרחק מהמקום שמוביל לפלייאוף במערב החזק.

פרטי החוזה של קארל טרם פורסמו, אך ב-ESPN דווח כי החוזה יהיה לארבע עונות, במהלכן הוא ירוויח 15 מיליון דולר. אגב, מי שככל הנראה דחף לביצוע המהלך הוא דימרקוס קאזינס, שעל פי שלל דיווחים בארצות הברית פנה באמצעות נציגיו להנהלה כדי שתזרז את מינויו של קארל. "אני לא מפטר או ממנה מאמנים", הדף קאזינס את הטענות אחרי המשחק האחרון. "אני לא מעורב בשום החלאה כזאת. רק שמעתי שקארל הוא מאמן נהדר, והחלטתי שאתמוך במהלך כזה, אם אכן יתרחש".

מאז פיטוריו המפתיעים מדנבר בקיץ 2013, אחרי עונה בה הוכתר כמאמן העונה ב-NBA, קארל משמש כפרשן ברשת ESPN, אך מוזכר לעתים תכופות כמועמד לחזור לאחת ממשרות המאמן ב-NBA. תהיה זו התחנה השמינית של קארל כמאמן בליגה הטובה בעולם, אחרי שאימן בעבר בהצלחה את סן אנטוניו, קליבלנד, גולדן סטייט, סיאטל ודנבר.

דמרכוס קאזינס שחקן סקרמנטו קינגס. AP
מפתח גינונים של סופרסטאר. קאזינס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully