וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצה מהמקום ומסובבת מרהיבה: צפו בשערים האדירים של סניידר

קשרה ההולנדי בן ה-30 של גלאטסראיי הבריק ב-1:4 על קוניאספור במסגרת שמינית גמר הגביע הטורקי עם ביצועים עוצרי נשימה. גם מאריקה סיפק שער יפהפה. 90 דקות לגרשון בהפסד גנט בגביע הבלגי

הקשר ההולנדי של גלאטסראיי, ווסלי סניידר, ממשיך להראות גם בגיל 30 שכדורגל הוא לא שכח לשחק. הערב (חמישי) כבש סניידר שני שערים מרהיבים, ב-1:4 של קבוצתו על קוניאספור במסגרת שמינית גמר הגביע הטורקי. סניידר, לו ארבעה שערי ליגה העונה, כבש את השער הראשון שלו והשני של קבוצתו בדקה ה-16, אחרי שבוראק ילמאז כבש את השער הראשון בדקה העשירית. ההולנדי קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער, ומהמקום שלח פצצה ברגל ימין היישר לחיבורים של היריבה.

בדקה ה-34, אחרי שציפריאן מאריקה הרומני צימק עם בעיטה חופשית נאה, סניידר כבש את השני שלו, הפעם ברגל שמאל, כשסובב באמנות מתוך הרחבה את השער השלישי של גלאטסראיי. אולקאן אדין כבש את הרביעי וחתם את תוצאת המשחק, וגלאטסראיי, שנמצאת במקום השלישי בליגה הטורקית, מרחק של שתי נקודות מבשיקטש המוליכה, כבר עם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות.

השער השני של ווסלי סניידר

הביצוע המרהיב של ציפריאן מאריקה

גביע בלגי: 90 דקות לרמי גרשון ב-3:0 של גנט לאנדרלכט

הבלם גנט, רמי גרשון, פתח בהרכב קבוצתו בהפסד 3:0 לאנדרלכט בחצי גמר הגביע הבלגי, והשלים 90 דקות. קני סייף ישב על הספסל לאורך כל 90 הדקות ולא שותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully