וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון: "אנא התפללו לשלומו של אנתוני מייסון"

כדורסלן העבר ממשיך להיאבק על חייו בבית החולים אחרי שעבר התקף לב קשה. רג'י מילר צייץ: "תילחם על חייך כמו שנלחמת על המגרש". דרק הארפר: "התפילות שלי נתונות לאנתוני ומשפחתו"

כדורסלן העבר אנתוני מייסון. GettyImages
שקל לאחרונה 40 ק"ג יותר מאשר במהלך קריירת המשחק. מייסון/GettyImages

כדורסלן העבר אנתוני מייסון, ממשיך להילחם על חייו בבית החולים אחרי שעבר הלילה (בין רביעי לחמישי) התקף לב קשה. מייסון בן ה-48 שוקל היום כ-160 ק"ג - 40 ק"ג יותר מהמשקל שלו בשנות המשחק שלו. בשנה האחרונה הוא סבל מבעיות לב ועל פי הדיווחים, הוא עבר את התקף הלב בזמן שהיה בבית החולים בבדיקות.

קריירת ה-NBA של מייסון ארכה כ-14 שנים, אבל הוא זכור בעיקר בזכות חמש השנים שלו בניו יורק ניקס (1991-1996). הפורוורד המגוון היה חלק מהקבוצה הקשוחה של פט ריילי נבחר לשחקן השישי של העונה ב-1995 ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. אחרי שעבר לשארלוט בעונת 1996-97, הוא הוביל את הליגה בדקות משחק (43.1) והעמיד ממוצעי שיא עבורו של 16.2 נקודות, 11.4 ריבאונדים ו-5.7 אסיסטים למשחק.

מייסון גם שיחק בתחילת הקריירה באפס פילזן הטורקית ובשלב מסויים היה קרוב לחתום בלא אחרת מאשר מכבי ראשון לציון. אחרי שהחדשות על מצבו התפשטו, כדורסלנים רבים, ביניהם כאלו ששיחקו איתו, מיהרו לשלוח ברכות החלמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully