וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן דרסה את המבורג 0:8, לברקוזן - וולפסבורג 5:4

מחזור פשוט מטורף בבונדסליגה: צמדים של רובן, גצה ומולר סידרו לבווארים ניצחון עצום על היריבה מהצפון. רביעייה מטורפת לבאס דוסט בניצחון של הזאבים. מנשנגלדבאך ניצחה 0:1 דרמטי את קלן

איזה מחזור מטורף בבונדסליגה. אחרי שדורטמונד ניצחה אתמול (שישי) 2:4 את מיינץ, נרשמו גם היום משחקים פשוט מדהימים. באיירן מינכן הביסה 0:7 את המבורג האומללה, כשאריאן רובן ותומאס מולר חוגגים עם צמדים. לברקוזן חזרה כבר מ-3:0, אבל הפסידה 5:4 לוולפסבורג, כשבאס דוסט כובש רביעייה משוגעת. ורדר ברמן רשמה ניצחון חמישי ברציפות עם 2:3 על אוגסבורג. הדרבי האזורי הלוהט בין מנשנגלדבאך לקלן הסתיים ב-0:1 דרמטי לסייחים כשגרניט ג'אקה הופך לגיבור הגדול של הסייחים עם שער בתוספת הזמן. הופנהיים סיימה ב-1:1 ביתי מול שטוטגרט.

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן (ימין) עם מריו גצה. GettyImages
איזו הצגה. שחקני באיירן חוגגים/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - מיינץ 2:4

בורוסיה דורטמונד, שמנסה לאסוף נקודות כדי לברוח כמה שיותר מהתחתית הבוערת בגרמניה, עשתה את זה במשחק הפיקנטי מבחינתו של יורגן קלופ, שלא ריחם על האקסית המיתולוגית, והשיג מולה ניצחון שני ברציפות שנותן הרבה אוויר לסגנית האלופה. הניצחון הזה עוזר לדורטמונד לעלות, לפחות זמנית למקום ה-14 ולהשוות את מספר הנקודות שלה למיינץ שמדורגת מקום אחד מעליה עם 22 נקודות.

דורטמונד פתחה בהרכב עם פייר אמריק אובמיאנג, שכבש צמד ובישל נגד פרייבורג, כשמאחוריו מרקו רויס, שהאריך השבוע את חוזהו עד 2019. הפתיחה הייתה שייכת למיינץ עם שער מהיר כבר בדקה הראשונה. יציאה רעה מאוד של רומן ויידנפלר, שוערה של דורטמונד, סידרה בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה של אלקין סוטו, ששלח כדור מהאוויר פנימה. שתי דקות בלבד חלפו, והמארחים היו קרובים לאזן כאשר רויס הדביק כדור לעמוד, הכדור נהדף ושינג'י קגאווה נעצר אצל השוער.

אבל המחצית השנייה הייתה אופרה אחרת לגמרי. בדקה ה-50 הגיע השוויון כאשר כדור קרן הוגבה לרחבה, ונבן סובוטיץ' המשיך עם נגיחה אדירה פנימה. חמש דקות חלפו, והצהובים השלימו את המהפך כאשר רויס קיבל כדור מקווין קמפל, עבר את השוער וגלגל פנימה כדי לקבוע 1:2. נגמר? ממש לא כי מיינץ חזרה בדקה ה-56 ל-2:2 כאשר סוטו הכניס נהדר ליונוס מאלי שבעט פנימה. בדקה ה-71 רויס הכניס כדור ארוך לאובמיאנג שהתגבר על השומר שלו, ובעט מול השוער פנימה, 2:3. הסיפור הושלם בדקה ה-78 כאשר נורי שאהין הצטרף לחגיגת השערים: כדור חופשי של אובמיאנג נהדף על ידי קמפינו, ושאהין המשיך מהאוויר לרשת.

מרסל שמלצר שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
התחילו עם פספוס, ההמשך היה אחר לגמרי. שמלצר מוציא כדור מהשער/GettyImages

באיירן מינכן - המבורג 0:8

הקבוצה של ג'ו צינבאואר כבר הייתה במומנטום חיובי, ניצחה פעמיים ברציפות לראשונה מזה קרוב לשנתיים, אבל באליאנץ ארנה היא אף פעם לא מבריקה במיוחד. הפעם היא יצאה משם כשהיא מושפלת על ידי באיירן מינכן 8:0. עבור הקבוצה של פפ גווארדיולה מדובר בניצחון שני ברציפות אחרי שפתחה את המחצית השנייה של העונה עם שני משחקים ללא ניצחון. תומאס מולר, אריאן רובן ומריו גצה כבשו צמדים, , פרנק ריברי חזר לכבוש ורוברט לבנדובסקי חגג.

השער הראשון הגיע בדקה ה-21 לאחר נגיעת יד ברחבה של רוני מרקוס. מולר בעט את הפנדל מדויק פנימה וקבע 0:1. הבווארים חיכו רק שתי דקות לשני, כשירוסלב דרובני הדף בעיטה טובה של מולר רק עד למריו גצה, שבעט מקרוב פנימה את ה-0:2. השלישי הגיע בדקה ה-36 עם בעיטה אדירה של רובן לקורה ופנימה מ-23 מטר. רובן בעצמו כבש גם את הרביעי עם בעיטה דווקא ברגל ימין בדקה ה-47 כדי לקבוע 0:4. מולר כבש את החמישי בדקה ה-55 עם בעיטה נהדרת ובישל ללבנדובסקי את השישי כעבור דקה. פרנק ריבר, שחזר מפציעה ממושכת, כבש את השביעי בדקה ה-69. גצה השלים את הטירוף בדקה ה-88 עם בעיטה נהדרת לחיבורים וקבע 0:8.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן חוגג עם אריאן רובן. GettyImages
רק חוגגים/GettyImages

באייר לברקוזן - וולפסבורג 5:4

אם לא באיירן מינכן, כנראה שזה ניצחון של אליפות. וולפסבורג הובילה 0:3 כבר אחרי 30 דקות, לברקוזן חזרה ל-3:2 ובסופו של דבר כבר ל-4:4, אבל שער של באס דוסט שלוש דקות בתוך תוספת הזמן סידרו לזאבים 4:5 משוגע לחלוטין, ששמר אותם במרחק של שמונה נקודות מבאיירן מינכן המוליכה. באס דוסט כבש רביעייה והעלה את מאזן הכיבושים שלו לשבעה מאז החזרה מפגרת החורף. גם שלושער נהדר של יונג מין סון לא עזר לקבוצה של רוג'ר שמידט להוציא משהו מהמשחק הזה, בטח לא לאחר ההרחקה של אמיר ספאחיץ'. דוסט הוא השחקן הראשון אי פעם שכובש רביעייה מול לברקוזן.

וולפסבורג עלתה ליתרון כבר בדקה השישית כשדוסט נוגח מקרוב פנימה לאחר הגבהה של וייריניה וזה 0:1. נאלדו העלה את הזאבים ל-0:2 בדקה ה-17 כשבעט כדור חופשי מ-25 מטר. דוסט כבש את השני שלו בדקה ה-29 עם העקב לאחר בישול נהדר של קווין דה ברוין, 0:3. הקאמבק של המקומיים החל בדקה ה-57 עם שער של יונג מין סון. חמש דקות חלפו והקוריאני כבש את השני שלו, הפעם לאחר בישול של קיריאקוס פפאדופולוס, וזה כבר 2:3. דוסט החזיר את היתרון לוולפסבורג כשעשה 2:4 בדקה ה-63 לאחר בישול של ריקרדו רודריגס. ארבע דקות חלפו ויונג מין סון צימק ל-4:3. קארים בלארבי איזן ל-4:4 פשוט מדהים בדקה ה-72 ולאחר טעות גדולה בהגנת האורחת. ספאחיץ' הורחק בדקה ה-82 לאחר כרטיס צהוב שני והירוקים הענישו בדקה ה-93 כשבאס דוסט הקדים את לנו ובעט פנימה מקרוב כדור רוחב של וייריניה. 4:5 פשוט מטורף בביי ארנה.

באס דוסט שחקן וולפסבורג. GettyImages
איזה ניצחון ענק, איזה יום ענק של דוסט/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 0:1

הרויאל בלוז לא ניצחו בקומרצבנק ארנה מאז מרץ 2010, ולא עשו את זה גם הערב. תומאס שאף ציין את המשחק ה-500 שלו בבונדסליגה עם 0:1 בזכות שער של לוקאס פיאזון בנגיחה בדקה ה-64 לאחר הגבהה של טימותי צ'נדלר. הנשרים עלו אל המקום התשיעי עם 28 נקודות, שאלקה נותרה במקום הרביעי עם 34 נקודות ויכולה לחוש מאוכזבת מאוד אחרי הניצחון היפה על גלדבאך במחזור שעבר.

לוקאס פיאזון שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
פיאזון סידר לנשרים ניצחון/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - קלן 0:1

שער של גרניט ג'אקה בדקה ה-92 סידר לסייחים ניצחון יקר ויוקרתי במיוחד בדרבי האזורי הלוהט ושימח מאוד את למעלה מ-50 אלף האוהדים של מנשנגלדבאך שהגיעו לעודד את הקבוצה שלהם. הקבוצה של לוסיאן פאברה עלתה למקום השלישי באופן זמני עם 36 נקודות.

משחקים נוספים:
ורדר ברמן - אוגסבורג 2:3
לוורדר ברמן: אסני לוקימיה מולונגוטי (17), פרנקו די סנטו (24), תיאו גברה סלאסי (45), לאוגסבורג: ראול בובאדיז'ה (21), טוביאס ורנר (79)

הופנהיים - שטוטגרט 1:2
להופנהיים: רוברטו פירמינו (30), סבסטיאן רודי (90+3), לשטוטגרט: גוטוקו סקאיי (39)

אוהדי קלן מתפרעים בדרבי מול מנשנגלדבאך. GettyImages
אוהדי קלן מתפרעים אחרי הדרבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully