וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכר הדשא לגיוס טרוריסטים: המהפך הקיצוני של קשר שאלקה בעבר

מימון אזואג בן ה-32, ששיחק עם ורמוט ושכטר בקייזרסלאוטרן, החליט לפרוש מכדורגל כדי להצטרף לתנועה אסלאמיסטית קיצונית, בשורותיה הוא מקדם טרור, מגייס תומכים ומחלק ספרי קוראן ברחובות

קשר קייזרסלאוטרן, מימון אזואג, וחלוץ באיירן מינכן, תומאס מולר. AP
מימון אזואג מול תומאס מולר. הפך לתומך נלהב של האסלאם/AP

הקשר המרוקני, מימון אזואג בן ה-32, שיחק כדורגל מקצועני לאחרונה בחייו ב-8 בנובמבר 2013, כשפתח בהרכב של מילואי קייזרסלאוטרן במשחקם מול קיקרס אופנבך. מאז, הספיק השחקן, לו שש הופעות בנבחרת הצעירה של גרמניה (נולד במרוקו, עבר לגרמניה בגיל צעיר), לפרוש מכדורגל ולהתקרב לאסלאם בצורה קצת קיצונית. אזואג, ששיחק בעבר עם גילי ורמוט ואיתי שכטר בקייזרסלאוטרן, משתייך לתנועה אסלאמיסטית קיצונית, סלפיזם, ובגרמניה מדווחים שהוא מנסה לקדם את הטרור, מגייס תומכים ומחלק ספרי קוראן ברחובות פרנקפורט.

ב'בילד', שם חשפו את הסיפור, צוטטו גורם הקשור לשחקן העבר, שאמר בנושא: "הוא ידוע כסלפיסט. הוא גויס על ידי מוסלמים קיצוניים להטיף על הדת. הם ניצלו אותו כי הוא דמות מוכרת, על מנת להשיג תמיכה". אזואג, יליד מרוקו שהגיע עם משפחתו לגרמניה כשהיה ילד, הוא לא עוד שחקן כדורגל אנונימי. יש לו שש הופעות בנבחרת הצעירה של גרמניה, 104 הופעות בונדסליגה וגם דקות משחק בגביע אופ"א ובליגת האלופות. שאלקה רכשה אותו ממיינץ תמורת 650 אלף יורו בינואר 2005 ובהמשך מכרה אותו לבוכום תמורת מיליון יורו. ביולי 2012 הוא הצטרף לקייזרסלאוטרן, אבל בשנה שעברה כלל לא שיחק ובקיץ עזב את הקבוצה.



.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully