וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוי ניסני יתחרה בסבב העולמי פורמולה WSR

ציון דרך נוסף לנהג המירוצים הישראלי, שיתחרה בעונת המרוצים הקרובה בסבב העולמי היוקרתי במקביל לאימונים בפורמולה 1. מנהלו הספורטיבי: "היכולות שלו יעמדו לזכותו בעונה הקרובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד ציון דרך. ניסני/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוי ניסני רשם היום (חמישי) ציון דרך נוסף. בעונת המרוצים הקרובה ניסני ינהג בסבב העולמי פורמולה WSR במקביל לאימונים בפורמולה 1. ניסני בן ה-20, שקיים בחודש אוקטובר האחרון אימונים מוצלחים בפורמולה 1, התחרה בשתי העונות האחרונות במרוצי אליפות אירופה הרשמית של פורמולה 3 ובסך הכול סיים חמש עונות כנהג פורמולה – בהם נהג גם בפורמולה ב.מ.וו ג'וניור ובפורמולה מאסטר, בהם עמד תשע פעמים על הפודיום וניצח בארבעה מרוצים שבשיאם הניצחון ההרואי במסלול רד בול שבאוסטריה שבו זינק מהמקום התשיעי וחצה את דגל השחמט ראשון.

היום, מתקדם ניסני מפורמולה 3 לסבב העולמי פורמולה WSR, אחד משני הסבבים היוקרתיים בעולם לצד הפורמולה 1, וינהג בשורותיה של הקבוצה הצרפתית Tcch 1 עם מכונית בנפח מנוע של 3500 סמ"ק בעלת הספק של 530 כוח סוס ומהירות מרבית של 340 קמ"ש, מדובר בכוחות כמעט כפולים בהשוואה לפורמולה 3 (280 כוחות סוס, 1800 סמ"ק ומהירות מרבית של 250 קמ"ש). העוצמה של כלי הרכב דורשות מהנהג כושר גופני גבוה, כוח פיזי ועמידה בכ-5 כוחות ג'י בבלימה . על זה אמר השבוע מנהלו הספורטיבי של ניסני, ג'פה אולה: "אני בטוח שרוי יעמוד באתגר החדש. רוי הוא בעל כושר גופני גבוה ויכולות מנטאליות גבוהות והנתונים האלה יעמדו לזכותו בעונה הקרובה כפי שראינו בעונות שחלפו".

ניסני יצא השבוע למחנה אימונים מיוחד בצרפת, שכולל אימונים פיזיים ואימוני סימולטור, כהכנה לאימוני הנהיגה שמתוכננים להתקיים במהלך חודש מרץ. הסבב העולמי ייצא לדרך בסוף חודש אפריל, במסלול מוטרלנד ארגון שבספרד ויכלול בהמשך את בלגיה, הונגריה, בריטניה, אוסטריה, צרפת וגרמניה כשגולת הכותרת היא מרוץ הרחובות במונקו בחודש מאי.

  • עוד באותו נושא:
  • רוי ניסני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully