וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענק, לא רק על המגרש: המחווה המרגשת של פרנק למפארד לשחקן סטוק

אוליבר שנטון בן ה-17 נכנס להופעת הבכורה שלו ב-4:1 למנצ'סטר סיטי, שבועיים בלבד לאחר שאיבד את אימו. הקשר הוותיק גילה זאת, שוחח עימו בסיום ואף מסר לו את חולצתו. בממלכה מתמוגגים

one

ענף הכדורגל ידוע כספורט קשוח למדי. תיקולים חזקים, עבירות, פציעות ולעתים גם קטטות הם עניין שבשגרה. אך לפעמים הענף האהוב יכול גם להיות מרגש מאוד, ולא רק בכל הקשור לשערים מכריעים או לניצחונות מפתיעים של סינדרלות כאלו ואחרות. אמש (רביעי) מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את סטוק סיטי בחוץ, במסגרת המחזור ה-25 בפרמיירליג, ובסיום המפגש זכינו לקבל רגע מרגש במיוחד. אוליבר שנטון, קשר אנגלי בן 17, נכנס אמש בדקה ה-94 להופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת של סטוק, שבועיים בלבד לאחר שאיבד את אימו למחלת הסרטן. שנטון לא זכה לשחק יותר מדי, אך את מה שקרה לו בסיום אותו מפגש, למרות ההפסד בבכורה, הוא כנראה לא ישכח לעולם.

בסיום המשחק שוחח למפארד עם חברו פיטר קראוץ', המשחק בסטוק. חלוץ נבחרת אנגליה לשעבר סיפר ללמפארד את אשר קרה לשחקן הצעיר, והקשר הוותיק, מבלי להסס, ניגש לשנטון וניחם אותו על האובדן. אם לא די בכך, הוא התעקש להחליף עימו חולצות, ובכך הצליח לרגש לא רק את השחקן הצעיר, אלא גם את הממלכה כולה. למפארד כזכור, איבד גם הוא את אימו, בשנת 2008, ומאז הוא נוהג להקדיש לה את השערים שהוא כובש, כשהוא מניף את ידיו אל על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully