וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משקולת בחדר כושר נפלה על הראש של שחקן ליברפול לשעבר

סבסטיאן לטו, שחקנה של לאנוס, ספג מכה חזקה שגרמה לו לשבר בגולגולת, ולמרות זאת הוא שוחרר לביתו. זמן קצר לאחר מכן הוא סבל מכאבי ראש, ונשלח לבית חולים כדי לעבור ניתוח

סבסטיאן לטו שחקן פנאתינייקוס. רויטרס
יחזור בעוד 3-4 חודשים. לטו/רויטרס

זה בוודאי הסיוט הכי גדול של כל מי שמוצא את עצמו מתחת למשקולות בחדר הכושר: סבסטיאן לטו, חלוצה הארגנטינאי של לאנוס ששיחק בעברו בליברפול, נפצע קשה במהלך ביקורו בחדר הכושר אחרי תאונה מוזרה כאשר משקולת נפלה על ראשו ושברה את הגולגולת שלו. הוא מטופל כעת בבית החולים במחלקה לטיפול נמרץ.

מסיבה לא ברורה, לטו קיבל אישור לעזוב את מתחם האימונים של לאנוס לאחר האירוע, וזאת למרות האסון. אלא שבהמשך הוא נלקח לטיפול נמרץ אחרי שהוא התלונן על כאבי ראש. לטו אמור לעבור ניתוח ב-48 השעות הקרובות בעקבות הפציעה הזו.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב לפני סבסטיאן לטו שחקן פנאתינייקוס. ברני ארדוב
לטו במפגש שלו עם שרן ייני/ברני ארדוב

"סבסטיאן לטו נפגע בתאונה שגרמה לזעזוע מוח במהך עבודה בחדר הכושר אתמול", הודיעה לאנוס בהודעה רשמית. "הוא טופל במסגרת המועדון, אבל שעה לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי של המועדון הוא התלונן על כאבי ראש ולכן הוא טופל פעם נוספת. לאחר מכן הוחלט שהוא יגיע לבית החולילם, שם הוא אובחן כסובל משבר בגולגולת. מי שביצע את האבחנה הוא רופא הקבוצה שאישר כי הוא סובל מהשבר. ד"ר כריסטיאן פוסטר החליט כי הוא זקוק לניתוח שיתבצע תוך 48 שעות".

לטו חתם בליברפול ב-2007/8 תמורת 1.85 מיליון ליש"ט אחרי שהצטרף מלאנוס, שאליה הוא חזר השנה. אלא שהוא ערך 15 הופעות בלבד בגלל בעיות בדרכונו. על פי ההערכות, הפציעה הזו תגרום לו להיעדר מהמגרשים למשך 3-4 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully