וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר האריך את חוזהו בצ'לסי: "תמיד הרגשתי טוב במועדון"

הכוכב הבלגי בן ה-24 חתם על חוזה ארוך טווח ל-5.5 שנים וצפוי להרוויח כ-200 אלף פאונד בשבוע. "ההבנה שלי עם החברים לקבוצה היא מדהימה". כבש 43 שערים ב-147 הופעות

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
לא הולך לשום מקום. הזאר/רויטרס

אדן הזאר, הכוכב הבלגי הצעיר של צ'לסי, האריך היום (חמישי) את חוזהו בקבוצה ב-5.5 עונות עונות נוספות. כך הודיע המועדון באתר הרשמי שלו. הזאר, שהגיע בכסף גדול מליל לפני שלוש שנים, פתח בצורה מצוינת את עונתו השלישית במועדון עם 13 שערים ב-36 הופעות והוא אחד מהברגים המרכזיים של הקבוצה שמוליכה בגאון את הפרמיירליג. על פי הדיווחים הזאר צפוי להרוויח שכר עתק של 200 אלף פאונד בשבוע.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. צ'לסי, אתר רשמי
הזאר במעמד החתימה/אתר רשמי, צ'לסי

"מאז 2012 כשהגעתי לכאן, תמיד הרגשתי טוב והמועדון תמיד תמך בי", כך אמר השחקן לאתר הרשמי אחרי החתימה שלו והוסיף: "המאמן עזר לי להשתפר מאוד, האוהדים פנטסטיים ויש לי הבנה מדהימה עם החברים שלי לקבוצה".

גם מוריניו פרגן לשחק שלו ואמר: "אני מאוד שמח שאדן נשאר פה. זה מראה שהוא מאמין במועדון ובצוות המקצועי שיעזור לו להפוך לשחקן הטוב בעולם".

הבלגי בן ה-24 הגיע לסטאמפורד ברידג' ב-2012 ורשם מאז 147 הופעות במועדון, במהלכן הוא הבקיע 43 שערים. הזאר נבחר לשחקן העונה של צ'לסי על ידי האוהדים בעונה החולפת, אותה הוא סיים ככובש המצטיין עם 17 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully