וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונשו של איציק לוזון: שישה חודשי עבודות שירות

בית המשפט המחוזי גזר את דינו של מנהל מכבי פתח תקוה, שירצה את העונש בבי"ס ברמלה בעקבות מעורבותו בפרשת הסחיטה. עורך דינו: "הוא היה צריך לקבל פרס ואות הוקרה. נערער לעליון"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

גזר דינו של מנהל מכבי פתח תקוה, איציק לוזון, הוקרא היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעקבות מעורבותו בפרשת הסחיטה שבה היה מעורב. לוזון קיבל עונש של שישה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות בבית הספר ניר רמלה. לוזון יידרש להגיע חמישה ימים בשבוע ולבצע עבודות במשך 8.5 שעות יומיות החל מה-4 במרץ.

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. קובי אליהו
ישלם את המחיר. איציק לוזון, היום בבית המשפט/קובי אליהו

כזכור, במסגרת הסדר הטיעון שלו, הודה לוזון בעבירות של הסגת גבול, קשירת קשר לביצוע פשע ושימוש ברכב ללא רשות, בעוד שבכתב האישום המקורי נגדו הוא הואשם גם בעבירות של קשירת קשר לפשע, התפרצות למקום מגורים בכוונה לבצע גניבה, גניבת רכב ופריצה לבניין שאינו מקום מגורים במטרה לגנוב.

"הודאת הנאשמים נעשתה בעקבות הסדר טיעון שנערך עימם, שעל פיו תוקנו הוראות החיקוק המקוריות שבהן הואשמו הנאשמים לעבירות בהן הודו והורשעו על פי הודאתם", כתב השופט צבי גורפינקל. "לא הייתה הסכמה עונשית, אולם במסגרת הטיעונים לעונש, ביקשה התביעה לגזור עונשי מאסר שבין שישה חודשים עד שנת מאסר, ואילו הסנגורים ביקשו להסתפק בהטלת עונש מאסר על תנאי עד מאסר בעבודות שירות. במעשים שבהם הודו הנאשמים והורשעו, יש משום סיוע לעבריינים האחרים שיוחסו להם עבירות שונות בכתב האישום כדי ליטול כספים ומסמכים מעדי המדינה בעוד אלה שוהים בחו"ל".

עוד הוסיף השופט: "העיקרון המנחה בענישה הוא קיומו של יחס הולם בין חומרת מעשה העבירה בנסיבותיו ומידת אשמתו של הנאשם, ובין סוג ומידת העונש המוטל...אין להמעיט מחומרת המעשים, ואלמלא הודאתם של הנאשמים בשלב המוקדם יחסית של המשפט, היה מקום לגזור עליהם עונשי מאסר בפועל לתקופה ממשית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה בבית המשפט המחוזי בתל אביב עם עורך דינו אבי חימי. קובי אליהו
"הסיכוי שלך להוכיח את חפותך הוא קלוש". לוזון עם חימי/קובי אליהו

עורך דינו של לוזון, אבי חימי, שהופיע היום לדיון אמר בסיומו: "האיש הטוב והמטיב בפרשה הזו הוא מר איציק לוזון, שלטעמי לאור התנהגותו בפרשה היה צריך לקבל פרס ואות הוקרה. אלא שבמדינת ישראל כשמכלילים אותך בכתב אישום מרובה נאשמים, הסיכוי שלך להוכיח את חפותך הוא קלוש ולכן הגענו להסדר טיעון שבו הנאשם הודה במקצת מן העבירות ובעבירות קלות במיוחד. גזר הדין הזה אינו מכביד, אך לא נאמרה המילה האחרונה ונשים פעמינו לבית המשפט העליון בירושלים כדי שגם העונש הזה יבוטל, שכן מר לוזון לא ראוי לקבל שום עונש בפרשה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully