וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הגביע הדחוי בין מכבי תל אביב לקרית שמונה: ב-25.2

12.2.2015 / 13:28

המשחק הראשון בין שתי הקבוצות ברבע גמר גביע המדינה יתקיים בקרית שמונה (19:30) שבוע לפני הגומלין. למרות הניסיונות להקדים את משחק הליגה ליום ראשון, הוא יישאר ביום שני

one

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי משחק הגביע שנדחה אתמול בשל תנאי מזג האוויר בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב יתקיים ב-25 בפברואר בשעה 19:30 בקרית שמונה. משחק הגומלין ייערך שבוע לאחר מכן בבלומפילד.

ובינתיים התקבלה החלטה סופית לגבי מועד קיומו של משחק הליגה הקרוב בין שתי הקבוצות, שלא יידחה ויישאר כמתוכנן ביום שני בבלומפילד. אמש (רביעי) ניסו גורמים להקדים את המשחק ליום ראשון הקרוב, אולם למרות הסכמה ראשונית של הקבוצות, התגעלו מחלוקות בנוגע להקדמת מועד המשחק ועל כן הוחלט להותיר אותו בשני. בכל מקרה, העובדה שארבעה ימים לפני קיומו של המשחק חל עיכוב באשר להודעה לגבי מועד המשחק עוררה את כעסם של אוהדים רבים.

עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב מול קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
ייפגשו שלוש פעמים בזמן הקרוב. בן בסט ופרננדס/קובי אליהו

מוקדם יותר טענו ברשות השידור, שתשדר את המשחק, כי עניין הקדמת המשחק כלל לא נדון עדיין וזאת בשל חוסר הסכמה של הקבוצות עצמן בנוגע להקדמת המשחק. "מכבי תל אביב קיבלה פנייה ביום רביעי בערב להזיז את מועד משחק הליגה נגד קרית שמונה מיום שני ליום ראשון", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון. "המועדון היה יותר משמח להיעתר לבקשה ולהחליף את מועד המשחק בתנאי שיקבל על כך הודעה בזמן שיאפשר לו להתארגן, אך הבין כי הזכיין סירב – עובדה שלמיטב ידיעתנו לא השתנתה".

כ-400 מאוהדי האלופה היו כבר באיזור קרית שמונה כשהתקבלה ההחלטה כי אין ערך לקיים את המשחק בתנאים שנוצרו על כר הדשא. רובם ככולם היו מאוכזבים מאוד והביעו את כעסם בפני כל גורם אפשרי. רק אוהד אחד נכנס לתחומי האצטדיון והסדרנים קרעו את כרטיסו, אך הוא יקבל כרטיס חלופי למשחק הבא. שאר האוהדים התבקשו לשמור את הכרטיסים מהמשחק אמש, למשחק החוזר. הרכש גילי ורמוט יצטרך לדחות את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב למשחק הליגה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully