וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר: "יחד נצא מהמצב הלא נעים שבו אנחנו נמצאים"

12.2.2015 / 11:19

חלוץ מכבי חיפה אופטימי לפני המפגש נגד מ.ס. אשדוד: "למרות המצב, אני מאושר שהגעתי. מעכשיו ועד סוף העונה אנחנו משחקים בשביל הקהל. מאמין שהוא ידחוף אותנו בבלומפילד"

one

מכבי חיפה ממשיכה להתכונן למשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד. מי שהתאושש מהפציעה ומקווה להשאיר חותם הוא חלוץ הרכש, אלירן עטר, שאמר בראיון לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "למרות המצב של הקבוצה, אני מאושר שהגעתי למכבי חיפה. אני מאמין שביחד נצא מהמצב הלא נעים שבו אנחנו נמצאים".

מכבי חיפה תפצה אוהדים שלא יוכלו להיכנס למשחק מול מ.ס אשדוד

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"המטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה בפלייאוף העליון". אלירן עטר/אדריאן הרבשטיין

עטר התייחס לקהל של הקבוצה, ואמר: "מעכשיו ועד סוף העונה אנחנו משחקים בשביל הקהל והמטרה היא לסיים כמה שיותר גבוה בפלייאוף העליון". על היריבה הקרובה אמר עטר: "אשדוד זו קבוצה מאומנת וחזקה שרוצה להשיג פלייאוף עליון. צפוי לנו משחק קשה, אני מאמין שלמרות שאנחנו משחקים 'בחוץ', הקהל ידחוף אותנו".

כידוע, המשחק נגד אשדוד יתקיים בבלומפילד, המכיל פחות מושבים מאשר מספר המנויים, למרות שההעדפה הראשונית הייתה לארח בנתניה. במועדון הקימו אתר הרשמה ובו לאוהדים מתאפשר להקליד את פרטיהם, כך שהמנוי שלהם יזוהה בכניסה לבלומפילד. מכבי חיפה שלחה מסרונים ל-17 אלף המנויים שלה עם לינק לאתר. עד כה נרשמו כ-8,000 אוהדים למשחק. אגב, במצב שבו יירשמו רוב האוהדים, המועדון יפצה את אלה שנרשמו אחרונים ולא תתאפשר כניסתם.

בנושא אחר: הקשר חן עזרא והחלוץ איתי שכטר השתתפו בבר המצווה של אריאל קורנט בן ה- 11 וחצי, שאימו ימית, תושבת כפר ברוך, חלתה בסרטן סופני. בקשתה האחרונה הייתה להיות נוכחת בבר המצווה של בנה ומכיוון שטרם מלאו לו 13 הוחלט להקדים את הבר מצווה משום שלא תזכה להיות איתו. אריאל ביקש לחגוג את האירוע עם שני השחקנים אותם הוא מעריץ. שכטר: "הייתי נוכח בעשרות אירועים שנועדו לשמח אבל זה היה מיוחד במינו, מאוד מרגש אבל מאוד עצוב. רגע לא קל ואני מקווה ומאמין ששימחנו במעט את אריאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully