וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גם עבור האוהדים זה לא היה תענוג לעמוד שעתיים בגשם"

כ-400 אוהדים היו באיזור קרית שמונה כשהתקבלה ההחלטה לדחות את המשחק. ייני הודה לאוהדים, שהצטלמו עם ורמוט: "מעריכים את זה שאתם פה ומודים לכל אחד מכם". טל בן חיים ייעדר ממשחק הליגה

one

שחקני מכבי תל אביב הגיעו אמש (רביעי) סמוך לחצות לבתיהם, אחרי שבקבוצה הוחלט לצאת לדרך מקרית שמונה למרכז בעקבות דחיית המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה על ידי השופט מנשה משיח. בתכנון המקורי היו אמורים השחקנים לקבל יום מנוחה נוסף, אבל הביטול הביא לכך שפאקו אייסטרן קבע אימון לאחר הצהריים.

כ-400 מאוהדי האלופה היו כבר באיזור קרית שמונה כשהתקבלה ההחלטה כי אין ערך לקיים את המשחק בתנאים שנוצרו על כר הדשא. רובם ככולם היו מאוכזבים מאוד והביעו את כעסם בפני כל גורם אפשרי. רק אוהד אחד נכנס לתחומי האצטדיון והסדרנים קרעו את כרטיסו, אך הוא יקבל כרטיס חלופי למשחק הבא. את הפיצוי החלקי לנסיעה קיבלו האוהדים כאשר השחקנים שכבר היו באוטובוס, הבחינו בהם וירדו כדי להודות להם על שעשו את הדרך הארוכה צפונה ביום הסוער. הקפטן שרן ייני אמר לאוהדים: "אנחנו מעריכים את זה שאתם פה ומודים לכל אחד מכם שהגיע להיות איתנו, זה לא דבר של מה בכך". האטרקציה מבחינת האוהדים הייתה צילומים משותפים עם הרכש גילי ורמוט, שיצטרך לדחות את הופעת הבכורה שלו במכבי תל אביב למשחק הליגה בתחילת השבוע הבא.

נדחה משחק הגביע בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב

אוהדי מכבי תל אביב אחרי המשחק המבוטל נגד עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חוזרים הביתה מאוכזבים. אוהדי מכבי תל אביב/סוכנות ג'יני

אוהדי מכבי תל אביב אמנם זעמו על כך שההחלטה לביטול המשחק לא התקבלה מוקדם יותר וחסכה להם את הנסיעה, אבל במועדון היה מי שאמר: "איך השופטים יכולים היו לבטל את המשחק כשהם עוד לא היו באצטדיון? האוהדים הנפלאים שלנו צריכים לזכור שזה לא היה תענוג מבחינתם לעמוד שעתיים ויותר בגשם ולצפות בתנאים כאלה במשחק". דווקא בקרב האוהדים הייתה תחושה שבעבר שיחקה מכבי בתנאים קשים יותר בקרית שמונה, ושהיה ניתן בכל זאת לקיים את המשחק.

המאמן פאקו היה מרוצה מאוד מביטול המשחק. הבאסקי חשש שתנאי המגרש יפגעו במשחק של מכבי תל אביב, ואף הדגיש שמזג אוויר כזה ושלוליות כאלה במגרש הן מקור לפציעות, ומכך היה מאוד מוטרד. במועדון לא מתנגדים להקדמת משחק הליגה הביתי מול עירוני קרית שמונה ליום ראשון. כזכור, מהמשחק הזה ייעדר טל בן חיים, שאמור היה לרצות אמש את עונש הצהובים שהוא סוחב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully