וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני לא מופתע ממוזגוב". לאב: "הייתי מטושטש 20-30 דקות"

מאמן קליבלנד שיבח את הסנטר הרוסי: "הוא עשה את הדברים הללו בשבילי בעבר". קווין לאב שנפגע בקרנית העין: "אני מרגיש בסדר". הפרשנים בקליבלנד מתלהבים: "לקאבס יש כימיה ואחדות, רואים שהם מאמינים"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
ישחק כבר הלילה? קווין לאב/רויטרס

בקליבלנד קיבלו הבוקר (חמישי) ברגשות מעורבים את הניצחון 93:113 על מיאמי. מצד אחד הקאבלירס הציגו יכולת משכנעת עם 56.4% מהשדה ולא פחות מ-32 אסיסטים בניצחון נאה שלא הוטל בספק כבר במחצית הראשונה, אבל מצד שני קווין לאב ספג אצבע בעינו ממריו צ'אלמרס בתחילת הרבע השלישי וסבל מפגיעה בקרנית העין.

הקאבס הודיעו שהפורוורד יצטרף לנסיעה הקבוצתית לשיקגו, שם הם יתארחו הלילה במשחקם האחרון לפני היציאה לפגרת האולסטאר, וייבדק פעם נוספת. בהיעדרו של לאב במשך כמעט מחצית שנייה, קיבלו הקאבס תרומה נאה מטימופיי מוזגוב עם 20 נקודות וטריסטן תומפסון עם 17, כשלברון ג'יימס רשם 18 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים מול האקסית.

ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס מול מריו צ'אלמרס שחקן מיאמי היט. GettyImages
אפילו הוא מסר 7 אסיסטים. ג'יי אר סמית'/GettyImages

מספרי המשחק

* זה היה ניצחון הבית העשירי ברציפות של קליבלנד, הרצף הארוך ביותר שלהם מאז שניצחו 11 משחקי בית באפריל 2010.

* הפעם האחרונה בה הקאבס סיימו שני משחקים רצופים עם לפחות 30 אסיסטים הייתה ב-2000.

* 14 מתוך 16 הסלים הראשונים של הקאבס הגיעו אחרי אסיסטים, ובסך הכל 32 האסיסטים שלהם היו מתוך 44 סלי שדה.

* לברון ג'יימס הגיע ל-6,114 אסיסטים בקריירה, והשתווה לג'ון הבלצ'יק במקום השני בדירוג הפורוורדים בקטגוריה הזו. סקוטי פיפן מדורג ראשון עם 6,135.

עוד באותו נושא

קליבלנד הביסה 93:113 את מיאמי, קווין לאב נפצע בעינו

לכתבה המלאה
seperator

התגובות

דיוויד בלאט אמר במסיבת העיתונאים בסיום: "אם אתה רוצה להיות קבוצה ברמה גבוהה, אתה צריך להיות טוב בשני צדי המגרש, ואני חושב שבהחלט הראנו את זה היום. אמרתי לחבר'ה שהם נתנו משחק ממש טוב גם בהגנה וגם בהתקפה". כשנשאל על כך שלראשונה העונה שבעה משחקניו קלעו בדאבל פיגרס אמר בלאט: "כשמשיגים עצירות, לוקחים ריבאונדים ורצים למתפרצות, הרבה שחקנים מעורבים בקליעה. אני חושב שההתקפה שלנו הייתה טובה מאוד".

על היכולת המצוינת של מוזגוב אמר בלאט: "אני חושב שהוא התאים את עצמו לכאן בקלות מההתחלה, והוא משחק עם תשוקה ואנרגיה שהיינו זקוקים להם מאז הפציעה של אנדי. הוא לא עושה דברים שמפתיעים אותי, כי אני מכיר אותו היטב והוא עשה את הדברים הללו עבורי בעבר. אבל אני שמח מהדרך בה חבריו לקבוצה קיבלו אותו ועזרו לו להשתלב במהירות".

על לאב אמר בלאט: "אני חושב שעד הפציעה הוא היה השחקן הכי טוב על המגרש. הוא היה נהדר, מסר, קלע, שמר, לקח ריבאונדים, והיה חלק גדול ממה שאנחנו עושים". כשנשאל על יכולתו של לברון נגד האקסית השיב המאמן הישראלי: "הוא פחות או יותר רשם טריפל דאבל ב-31 דקות, אז הוא היה די בסדר. על המפגש מול חבריו לשעבר צריך לשאול את לברון עצמו, אבל פשוט שמח כמו תמיד שהוא בצד שלנו, בלי קשר לזהות היריבה שלנו. אנחנו זוכרים את שני המשחקים הקודמים מול מיאמי, אבל הם שייכים לעבר".

קווין לאב הרגיע את החששות לגביו ואמר: "אני מרגיש בסדר, נבחן את המצב מחדש מחר. נפגעתי די חזק מצ'אלמרס, והייתי מטושטש למשהו כמו 20-30 דקות, אבל אז חזרתי לראות ועכשיו אני בסדר. אני רק שמח שהצלחנו לשמור על היתרון ולנצח. הצגנו יכולת טובה בשני צדי המגרש, והיינו מפוקסים מהפתיחה. כדורסל זה משחק של ריצות ולמיאמי היו כמה כאלה, אבל החזקנו מעמד והמשכנו לקחת את המשחק לידיים בדרך לניצחון".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם חבריו לשעבר דווין וייד, כריס בוש. GettyImages
הפעם הוא לא נתן לאף אחד לשמוע את ההתלחשויות עם האקסית. לברון ג'יימס/GettyImages

מה אמרו בתקשורת

דייב מקמנאמין מ-ESPN הזכיר בטור שלו את המפגש הקודם מול ההיט בחג המולד: "ההפסד במיאמי סימל את כל מה שהשתבש בחזרה של לברון לקליבלנד. הוא הסתחבק עם חבריו לשעבר כשהקשר שלו עם חבריו החדשים הוטל בספק, לקאבס היו חורים גדולים בסגל ורבים פקפקו אם העסק יעבוד בסופו של דבר. הלילה הסיפור היה שונה לחלוטין. לא רק בגלל שהאיחוד בין לברון להיט הפך לסיפור ישן, ולא רק בגלל שמוזגוב שולט בצבע והספסל ממשיך להשתפר, אלא בעיקר כי עכשיו יש בקליבלנד אמונה. ולא רק אמונה, גם הנאה".

כריס פידור מ-"קליבלנד פליין דילר" כתב: "הקאבס עלו למאזן של 0:5 במשחקים עם לפחות 30 אסיסטים. הנעת הכדור והמעורבות של כל השחקנים היא המפתח להתקפה של בלאט, וזה מה שמתחיל לקרות. במקביל מגיעה התרומה הכל כך נחוצה מהספסל. יש בקבוצה הזו כימיה ואחדות, היא נהנית ומשחק בחופשיות. לברון רצה שהקבוצה שלו בקליבלנד תהפוך להיות כמו משפחה, בדומה למה שהוא עזר לבנות במיאמי, וגם זה מתחיל לקרות".

"האווירה בחדר ההלבשה בסיום הייתה הכי משועשעת העונה, וברור שיש תחושה שונה לחלוטין מלפני כמה שבועות", המשיך פידור. "אחרי שבמשחק הקודם שאמפרט ניגן במפוחית, הפעם לברון הגביר את המוזיקה אחרי שסיים להתראיין והתחיל לשיר ולרקוד. בתוך שניות רבים מחבריו הצטרפו אליו לביצוע של "Deliver" של לופה פיאסקו. הם לא יודו בכך, אבל אפשר לראות ולהרגיש שהקאבס מאמינים שהם קבוצה גדולה. הם מאמינים שיש להם את החלקים הנכונים. הם מאמינים שהם יהיו כוח רציני במחצית השנייה של העונה".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס עם טריסטן תומפסון. GettyImages
עושים חיים גם אחרי המשחק. לברון ג'יימס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully