וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורג' קארל סגר בסקרמנטו, יוצג כבר ביום שישי

מאמן חדש לקינגס ולעומרי כספי? על פי כתב ESPN מרק שטיין, המאמן הוותיק והמוערך, שפוטר במפתיע מדנבר ב-2013, יירש בקרוב מאוד את טיירון קורבין, שישוב לעמדת עוזר המאמן

מאמן דנבר נאגטס, ג'ורג' קארל. AP
התחלה חדשה. ג'ורג' קארל/AP

נראה שזו רק שאלה של זמן עד שלסקרמנטו יהיה מאמן חדש, ומדובר בחתיכת מאמן: כתב ESPN מרק שטיין מדווח הערב (רביעי) כי ג'ורג' קארל סיכם את תנאיו כמאמן החדש של הקינגס, ועשוי להיות מוצג באופן רשמי כבר ביום שישי הקרוב. מאז פוטר מייקל מאלון בחודש דצמבר, הקינגס התלבטו רבות אם להשאיר את עוזרו טיירון קורבין, שקודם לעמדת המאמן הראשי, בתפקיד זה עד תום העונה. אולם נראה שבימים האחרונים גם הם קצו בדריכה במקום של הקינגס, והאיצו את המגעים עם המאמן הוותיק והמוערך.

קורבין יעביר את המשחק הקרוב הלילה במילווקי, ולאחריו אמור לחזור לעמדתו המקורית כעוזר מאמן. זה זמן רב שקארל היה על הכוונת של הקינגס, אף שגם שמו של כריס מאלין, המשמש כיועצו של הבעלים של הקינגס, הוזכר.

מאז פיטוריו המפתיעים מדנבר בקיץ 2013, אחרי עונה בה הוכתר כמאמן העונה ב-NBA, קארל משמש כפרשן ברשת ESPN, אך מוזכר לעתים תכופות כמועמד לחזור לאחת ממשרות המאמן ב-NBA. תהיה זו התחנה השמינית של קארל כמאמן בליגה הטובה בעולם, אחרי שאימן בעבר בהצלחה את סן אנטוניו, קליבלנד, גולדן סטייט, סיאטל ודנבר.

עומרי כספי סקרמנטו קינגס. AP
ירוויח מהמהלך? כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully