וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן, גנגאן ומונאקו עלו לרבע הגמר

אדינסון קבאני ויוהאן קבאיי סידרו לאלופה 0:2 על נאנט. מחזיקת הגביע נחלצה מהפסד מביך בתוספת הזמן מול איזור מהליגה הרביעית ועלתה עם 1:3 בהארכה. מונאקו עברה את ראן עם 1:3 משלה

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן (משמאל) חוגג עם יוהאן קבאיי. רויטרס
חגגו יחד. יוהאן קבאיי עם אדינסון קבאני/רויטרס

האלופה פריס סן ז'רמן, מחזיקת הגביע גנגאן וסגנית האלופה מונאקו העפילו הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע הצרפתי והצטרפו לסנט אטיין, אוקזר (ליגה 2), בולון (ליגה 3) וקונקרנו (ליגה 4) שעלו אתמול. העולה השמינית תגיע מהמשחק מחר בין מץ לברסט.

פריס סן ז'רמן דילגה על פני נאנט עם 0:2 ביתי. זלאטן איברהימוביץ' זכה לקצת מנוחה וישב על הספסל, משם ראה את אדינסון קבאני ממשיך בנגיחה לרשת כדור חופשי של דויד לואיז בדקה ה-18. יוהאן קבאיי, שכבש רק שער אחד העונה בליגה, ניצל הדיפה רעה של מקסים דופה כדי לבעוט לשער החשוף בדקה ה-34 ולסגור עניין בדרך לרבע הגמר.

גנגאן ניצלה בנס מהדחה, כשכריסטוף מנדאן השווה בתוספת הזמן ל-1:1 מול איזור מהליגה הרביעית וכפה הארכה דרמטית. אותו מנדאן הפך את התוצאה בדקה ה-97 וז'רמי פייה קבע 1:3 בדקה ה-100, כדי שז'וסלן גורבנק ימשיך את מסע הקסם שלו עם הקבוצה הצנועה שבשבוע הבא תפגוש את דינמו קייב בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

מונאקו, שהודחה בשבוע שעבר בשלב חצי גמר גביע הליגה, הפסידה ביום ראשון לגנגאן ונפרדה מרצף 842 הדקות שלה ללא הספיגה, חזרה למסלול הניצחונות בזכות 1:3 ביתי על ראן. הרכש הטרי אלן טראורה פתח לראשונה בהרכב וגם כבש בדקה התשיעית. הבלם וואלאס הכפיל בדקה ה-11 ואנתוני מרסיאל הצעיר כבש בפנדל את השלישי בדקה ה-67, כשפדרו הנריקה (34) רק צימק בתווך עבור האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully