וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל שיתופו של איבשקביצ'יוס: בני יהודה ספגה הפסד טכני

11.2.2015 / 20:07

ההתאחדות החמירה עם הזהובים בעקבות שיתופו שלא כחוק של הקשר מול הפועל ירושלים. הפער מלוד צומק לחמש נקודות בלבד. קנס של 25 אלף שקל ושני משחקי רדיוס על תנאי לנתניה

קסטוטיס איבשקביצ'יוס בני יהודה מול גל בראל עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
גם הוא נענש. קסטוטיס איבשקביצ'יוס/ברני ארדוב

כמדי יום רביעי, התכנסו בביה"ד ההתאחדות כדי להחליט על העונשים של הקבוצות התורניות שעומדות לדין. מי שספגה את העונש הכבד ביותר הפעם הייתה דווקא קבוצה מהלאומית, בני יהודה, לה נקבע הפסד טכני (3:0) להפועל ירושלים בשל שיתופו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס שלא כחוק (לא נערכה לו בדיקה רפואית כמחויב בתקנון). השחקן עצמו הורחק ממשחק אחד בפועל וממשחק נוסף על תנאי. כמו כן, ספגה הקבוצה קנס של 10 אלף שקל. הקבוצה עשויה לערער על העונש, שבעקבותיו צומק הפער בינה לבין השנייה בטבלה, הפועל בני לוד, לחמש נקודות בלבד.

בני יהודה ספגה קנס נוסף של 5,000 שקלים לאחר שהורשעה בהתנהגות בלתי הולמת. מכבי אחי נצרת הורשעה בהתפרעות אוהדים ונקנסה ב-7,500 שקלים ומשחק רדיוס אחד בפועל.

בית הדין המשמעתי אף הטיל קנס כספי בפועל בסך 25 אלף שקל נגד מכבי נתניה בגין האירועים במשחק הביתי מול מכבי תל אביב (3,000 בגין עליית הקבוצה באיחור לכר הדשא, 15,000 בגין זריקת כוס לכר הדשא ו- 7,000 בגין סינוור שוער מכבי תל אביב בלייזר). בנוסף, נגזרו על הקבוצה שני משחקי רדיוס על תנאי לשנה.

בנוסף, שחקן הפועל באר שבע בן ביטון הורשע בעבירה של התנהגות בלתי הולמת במשחק נגד מ.ס אשדוד, ממנו הורחק. בנסיבות העניין החליט בית הדין לגזור עליו הרחקה ממשחק אחד בפועל (חופף לעונש ההרחקה האוטומטי) ובנוסף, הרחקה ממשחק אחד על תנאי למשך שנה, על כל הרשעה בעבירה כלפי שופט המשחק.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
ספגו עונש. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully