וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יכולה להיות רגועה: ערעור גלאטסראיי נדחה

הדרישה של הטורקים לקיים משחק חוזר על רקע שגיאות שיפוט נדחתה על הסף על ידי היורוליג, שבנוסף קנסה את גלא ב-12 אלף יורו. עתמאן נקנס ב-2,000 יורו בגין ההתפרצות על השופטים

one

גלאטסראיי לא קיבלה את מבוקשה. יריבתה של מכבי תל אביב בטופ 16 התבשרה הערב (רביעי) כי ערעורה על תוצאת המשחק מול הצהובים בשבוע שעבר נדחה, וכי התוצאה הסופית, שנקבעה לאחר הארכה, תיוותר בעינה. הטורקים דרשו לקיים משחק חוזר על רקע העובדה שקופחו, לטענתם, על ידי השופט הראשי לואיג'י לאמוניקה, שהתעלם מחסימה לא חוקית שביצע כביכול אלכס טיוס בשניות הסיום של ההארכה, רגע לפני שג'רמי פארגו קבר את שלשת הניצחון.

מאמן גלאטסראיי ארגין עתמאן. GettyImages
לא קיבל את מבוקשו. עתמאן/GettyImages

בחוזר שפרסמה היורוליג היום היא הודיעה כי הערעור נדחה, וכי בנוסף יוטלו על גלאטסראיי קנסות בעקבות התפרעות האוהדים לאחר המשחק. הטורקים נקנסו ב-6,000 יורו בגין הדלקת אבוקות ובסכום זהה גם על סעיף של התפרעות אוהדים, על רקע השלכת החפצים לעבר הפרקט לאחר שריקת הסיום. מאמן גלא ארגין עתמאן נקנס ב-2,000 יורו בעקבות ההתפרצות שלו על השופט בסיום המשחק.

מיד בסיום המשחק הודיעה גלאטסראיי כי תערער על תוצאת המשחק, ומאמנה השתלח בשופטים במסיבת העיתונאים. "נשדדנו, זה ערב מביש ליורוליג", אמר. "כל הזמן דופקים את גלאטסראיי. לא ייתכן שהליגה הזו רק בולעת את הכסף של הכדורסל הטורקי, ורק דופקת את הקבוצות שלו בכל פעם מחדש. מחיתי כבר כמה פעמים, כבר נמאס לנו. אין שום הגיון בכך שהספונסר הראשי של הליגה הוא חברה טורקית, ואיכשהו הקבוצות הטורקיות הן תמיד הקורבן. נלחמנו כמו אריות, אבל השופט גזל ממנו את הניצחון. אנחנו מתכוונים לערער על תוצאת המשחק ולדרוש את השעייתו של השופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully