וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוטרדם: אנדי מארי טייל לסיבוב השני, גריגור דימיטרוב הודח

הבריטי ניצח 3:6, 2:6 את ניקולא מאהו הצרפתי בתוך שעה ו-33 דקות ויפגוש את ואשק פוספיסיל בסיבוב השני. הבולגרי הפסיד 6:2, 7:6 (8) לז'יל מולר. ואוורינקה ניצח 3:6, 6:3, 3:6 את הוטה גאלונג

אנדי מארי טניסאי בריטי. AP
חזר לעניינים כמו שצריך. מארי/AP

לראשונה מאז הפסיד לנובאק דג'וקוביץ' בגמר אליפות אוסטרליה, חזר היום (רביעי) אנדי מארי לשחק טניס. הבריטי נכנס לטורניר רוטרדם בהולנד, מסבב ה-500 של ה-ATP ולא ממש התקשה לנצח 3:6, 2:6 את ניקולא מאהו הצרפתי המדורג 109 בעולם שעלה מהמוקדמות תוך שעה ועוד 33 דקות. מארי, המדורג רביעי בעולם, ישחק בסיבוב השני מול ואשק פוספיסיל הקנדי (59), שהפתיע בסיבוב הראשון 4:6, 2:6 את פיליפ קולשרייבר הגרמני.

גם ז'יל מולר מלוקסמבורג נמצא בכושר נהדר השנה. המדורג 37 בעולם הגיע לרבע הגמר בצ'נאי, לחצי הגמר בסידני ולשמינית הגמר באליפות אוסטרליה. גם אל רוטרדם הביא מולר את המומנטום המצוין שלו, כשניצח 2:6, 6:7 (8) את גריגור דימיטרוב הבולגרי, המדורג במקום ה-11 בעולם. הטניסאי מלוקסמבורג ישחק ברבע הגמר מול המנצח בין גיירמו גרסיה לופס לסטן ואוורינקה.

אנדראס ספי האיטלקי, המדורג 35 בעולם, שניצח באליפות אוסטרליה את רוג'ר פדרר, עשה את שלו עם 7:6 (5), 3:6, 3:6 רובין האסה המקומי המדורג 90 בעולם, שקיבל כרטיס חופשי לאליפות. ספי, שהגיש תשעה אייסים, ישחק מול תומאש ברדיך בסיבוב השני. ספי הגיע גם לגמר טורניר זאגרב בשבוע שעבר והוא נמצא בכושר מצוין. מי שניצח את ספי בגמר זאגרב היה גיירמו גרסיה לופס הספרדי, שבעצמו נמצא בשיאו. לאחר שהגיע לשמינית הגמר באליפות אוסטרליה וזכה בטורניר בקרואטיה, ניצח גרסיה לופס (27) 6:7 (5), 4:6 את דניס איסטומין (64). עכשיו, ישחק הספרדי הוותיק נגד סטן ואוורינקה, שניצח 3:6, 6:3, 3:6 את ג'סה הוטה גאלונג.

גאל מונפיס עלה לסיבוב השלישי, רבע הגמר, עם 5:7, 6:7 (5) על רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי המצוין, והוא ישחק נגד ספי או ברדיך. הצרפתי, המדורג במקום ה-21 בעולם, נזקק לשעה ועוד 40 דקות כדי לנצח את הספרדי, שמדורג 16.

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
נזקק לשלוש מערכות. ואוורינקה/AP
  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully