וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את ויאריאל 1:3 במשחק הראשון של חצי גמר הגביע

הקטלאנים יצרו מקדמה במשחק הראשון מבין שניים, כשמסי (41), אינייסטה (49) ופיקה (64) כבשו. טריגרוס השווה זמנית אחרי טעות של טר סטגן (48), ניימאר החמיץ פנדל (71). בחצי הגמר השני: בילבאו - אספניול 1:1

אחרי שסיפקה ביום ראשון את מה שהיה לדעת רבים משחקה הטוב ביותר העונה והביסה 2:5 את אתלטיק בילבאו בסן מאמס, ברצלונה חזרה הערב (רביעי) הביתה לטובת המשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע המלך נגד ויאריאל והמשיכה במומנטום החיובי. שערים של ליאונל מסי (41), אנדרס אינייסטה (49) וג'רארד פיקה (64) העניקו לברצלונה 1:3 על ויאריאל ומקדמה לקראת הגומלין. טריגרוס צימק בדקה ה-48 לאורחים.

היה זה ניצחונה העשירי ברציפות של ברצלונה בכל המסגרות, הישג אותו לא רשמה מאז דצמבר 2010. הקטלאנים שואפים להעפיל לגמר בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות ובכך לקבוע שיא מועדון. הבלאוגרנה הנחילו לויאריאל הפסד נוסף לאחר שניצחו אותם 2:3 בקאמפ נואו לפני 10 ימים. זו ההופעה הראשונה בתולדותיה של ויאריאל בשלב חצי גמר הגביע והיא תקווה לחולל סנסציה בגומלין ולהמשיך את מסע הקסם אל הגמר.

בחצי הגמר השני אירחה אתלטיק בילבאו את אספניול והשתיים נפרדו ב-1:1. בילבאו עלתה ליתרון מוקדם משער של אריץ אדוריץ בדקה ה-11, ואספניול השוותה בדקה ה-35 בזכות טיל אדיר ששלח ויקטור סנצ'ז מאטא לרשת המארחת.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי (ימין) לואיס סוארס (שני מימין). GettyImages
מקדמה יפה וחגיגה בקאמפ נואו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully