וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בבית הדין של ההתאחדות: אלי טביב נזרק מהדיון

הבעלים של בית"ר ירושלים השתולל במהלך הדיון על התפרעות האוהדים והקריאות הגזעניות מול עירוני קרית שמונה, והוצא לאחר שהתפרץ על המשקיף: "בושה, כבר אי אפשר לשמוע את השקרים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

סערה בבית הדין של ההתאחדות: בעיצומו של הדיון לעונשה של בית"ר ירושלים בעקבות הקריאות הגזעניות וההתפרעות מול עירוני קרית שמונה, הוצא הבעלים אלי טביב מהדיון.

בתחילת הדיון, נתן המשקיף אמיר נבון את גרסתו לאירועים: "כשעליתי למדרגות ראיתי את השחקן מסתכל לכיוון הקהל. שמעתי אוהדים מקללים אותו, בין היתר 'ערבי', 'מסריח' ו'זבל'. ראיתי שני אוהדים שירקו לכיוונו. כשהשחקן ירד לא ראיתי אותו יורק. שמעתי את האוהדים שביקשו שאציין שהוא ירק אבל גם השופט הרביעי אמר שלא ראה דבר כזה ולכן לא ציינתי זאת בדו"ח".

בשלב זה, טביב התפרץ לעברו ואמר: "בושה, אי אפשר לשמוע את השקרים האלה". כזכור, בית"ר עומדת לדין בעקבות היחס שקיבל שחקן קרית שמונה אחמד עאבד מהאוהדים. עאעבד ספג מהם יריקות וקללות, לא לפני שקבוצתו הפסידה לבית"ר וסידרה לגיא לוי ניצחון בכורה.

זו הפעם השנייה תוך שבועיים שבית"ר ירושלים עומדת לדין בנסיבות דומות. לפני שבועיים הופחתה לה נקודה בעקבות קללות ויריקות שהוטחו לעבר מגן מכבי נתניה עיאד אבו עביד, אך ההפחתה הומרה במשחק רדיוס עם קהל והקנס הכספי נותר בעינו.

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
בלגן בבית הדין. טביב/קובי אליהו

באשר לעמידה לדין בגין הימצאותו של המאמן גיא לוי על הקווים למרות שלא נרשם בהתאחדות וחוזהו לא הופקד ברשות לבקרת תקציבים, בבית"ר הציגו מסמך מה-29 בינואר 2015 בו חוזהו של גיא לוי עבר בבקרה והוא נרשם בהתאחדות לכדורגל. מהמועדון נמסר: "מדובר בטעות טכנית של ההתאחדות לכדורגל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
אלי טביב לפני הדיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully