וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר צורניגר, מאמנו של עומר דמארי בלייפציג, פוטר מתפקידו

בעקבות היכולת החלשה של הקבוצה בליגה הגרמנית השנייה, המאמן, שהגיע למועדון ב-2012, קיבל הודעה על סיום דרכו. תומאס טוכל, שאימן את מיינץ במשך חמש שנים, מועמד להחליפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עומר דמארי באימון לייפציג. לא שיחק תחת צורניגר במשחק רשמי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאמנו של החלוץ עומר דמארי ברד בול לייפציג, אלכסנדר צורניגר, פוטר היום (רביעי) מתפקידו, בעקבות התוצאות האחרונות של הקבוצה בליגה הגרמנית השנייה. דמארי, שהגיע לקבוצה לפני כחודש מאוסטריה וינה, לא הספיק לקחת חלק באף משחק רשמי תחת צורניגר, שרשם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים של לייפציג. המאמן המפוטר הגיע ב-2012, והחזיק בתפקיד כשנתיים וחצי.

הקבוצה נמצאת במקום השביעי בליגה השנייה עם 29 נקודות, שש פחות מלקייזרסלאוטרן שנמצאת במקום השני. בשלושת משחקי הליגה האחרונים רשמה לייפציג שתי תוצאות תיקו והפסד, וההפסד 2:0 במשחק החוץ האחרון היה ככל הנראה הקש ששבר את גב הגמל. במחזור הבא יפגשו דמארי וחבריו את FSV פרנקפורט, שנמצאת במקום ה-11 בטבלה, ומי שצפוי לעמוד על הקווים, נכון לעכשיו, הוא המאמן הזמני, אכים ביירלורצר, שאימן עד לפני זמן קצר את קבוצת הנוער של המועדון. בגרמניה מדווחים שתומאס טוכל, שאימן במשך חמש שנים את מיינץ, הוא המועמד המוביל לתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully