וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פריצה, אלברמן, יצחקי וזיו לא בסגל לקרית שמונה

11.2.2015 / 11:27

הצהובים מתכוננים לרבע גמר הגביע ב-20:55 (ספורט 5), ורמוט, בדש ושפונגין עשויים לקבל הזדמנות מפאקו. קשר מאלמו, אנוק אדו: "מכבי תל אביב גיששה אצלי בינואר, אולי אגיע בקיץ"

one

מכבי תל אביב יצאה הבוקר (רביעי) צפונה למשחק הגביע מול עירוני קרית שמונה (20:55, ספורט 5) ללא שני שחקנים שפתחו ביום ראשון בתיקו נגד מכבי נתניה. גל אלברמן ויואב זיו לא בסגל למשחק, ושניהם ערכו אימון בוקר בקרית שלום. גם ראדה פריצה לא נכלל בסגל, וכפי שפורסם כאן אתמול, החלוץ השבדי שוב סובל מרגישות בשרירי המפשעה ושרירי הבטן.

פריצה כבר ישב על הספסל במשחק ביום ראשון והיה מועמד להיכנס למשחק כמחליף, אבל פאקו העדיף להשאיר אותו עד הסיום על הספסל ולמחרת התברר כי הוא שוב סובל קצת מהפציעה שבעטייה נעדר תקופה ארוכה. גם ברק יצחקי לא יהיה בסגל והוא מנסה לחזור לעצמו וכבר עורך אימונים כמעט מלאים.

מי שצפויים להיכנס לסגל מכבי תל אביב במקום אלברמן, זיו ופריצה הם גילי ורמוט, ברק בדש ויובל שפונגין. ורמוט לא היה בסגל ביום ראשון, אבל נראה כי קיים סיכוי טוב שהוא יפתח כבר הערב ויערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה. בדש חוזר מפציעה והוא כשיר ושפונגין, שלא שיחק כל העונה, נראה טוב מאוד באימונים ופאקו עשוי לתת לו דקות ראשונות כמחליף.

במכבי תל אביב יצאו לצפון עם ציוד חורף מלא בשאיפה שתנאי המגרש יאפשרו את קיום המשחק. בקבוצה קראו לאוהדים ללוות אותם צפונה והדגישו כי ביום כזה להגיע ולתמוך בשחקנים מלמד הרבה על קהל.

גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
גילי ורמוט. יקבל דקות ראשונות במכבי תל אביב?/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ברק בדש התראיין באתר הרשמי של מכבי תל אביב לקראת המשחק, ואמר: "לפי מה שמספרים פה, עשר שנים מכבי תל אביב בלי גביע ובשנים האחרונות לא הגענו לשלבים האלה. אין ספק שזה משחק מאוד חשוב. רצה הגורל ואנחנו נגד קרית שמונה, זו קבוצה קשה מאוד וזה מגרש קשה. הם מהטובים בליגה ומתמודדים על כל התארים. זה מגרש מאוד ביתי, קרית שמונה עושה חיים קשים לכל יריבה, במיוחד לגדולות. אני הייתי בשני הצדדים. נשחק כמו שאנחנו יודעים, ניתן הכול מההתחלה, ואם נעשה את זה, ננצח".

על ההתרגשות מפני היריבות עם האקסית, אמר החלוץ: "קרית שמונה הייתה לי בית המון שנים, יש לי פינה חמה בלב לקרית שמונה, אבל היום אני נמצא במקום אחר, טוב לי ואני אעשה הכול כדי לנצח. אנחנו מאוד רוצים לעבור שלב. אנחנו הולכים על זה בכל הכוח".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
- ברק בדש שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מפגש פיקנטי עבורו מול האקסית. ברק בדש/קובי אליהו

בנושא אחר, האם מכבי תל אביב ניסתה לצרף בחלון ההעברות של חודש ינואר את אנוק אדו הגנאי ממאלמו? על פי דיווח בשבדיה, התשובה היא כן. באותו דיווח נכתב שהצהובים גיששו אצל הקשר בן ה-25, אך בסופו של דבר העסקה לא יצאה לפועל. "מעבר שכזה יכול לצאת לפועל בקיץ. כשחקן מקצוען, אתה תמיד רוצה לשאוף קדימה ולהגיע לליגה גדולה יותר", אמר אדו בנושא. בכל מקרה, לצהובים חמישה זרים בסגל, ואם אכן הגנאי היה מגיע, מיץ' גולדהאר היה צריך לוותר על אחד מחמשת הזרים השייכים לקבוצה.

למרות גילו הצעיר, אדו צבר ניסיון לא קטן באירופה ויש לו 12 הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות בשני קמפיינים שונים עם נורשלנד הדנית ומאלמו השבדית. העונה לא החמיץ אפילו דקה אחת בשלב הבתים במדי מאלמו, ששיחקה בבית שכלל גם את אתלטיקו מדריד, יובנטוס ואולימפיאקוס. גם במוקדמות ליגת האלופות הוא שיחק 90 דקות בכל אחד מארבעת המשחקים של הקבוצה השבדית.

אדו הגיע לאירופה ב-2008, אז הצטרף לניס הצרפתית. אחרי שנתיים עבר לנורשלנד ובינואר 2013 נרכש על ידי קלאב ברוז' תמורת שני מיליון יורו. בקבוצה הבלגית הוא לא מצא את מקומו והושאל לסטאבק הנורבגית. הגנאי הגיע למאלמו באוגוסט האחרון ויש לו חוזה לארבע שנים נוספות.

שחקן מאלמו, אנוק אדו. GettyImages
אנוק אדו. ילבש צהוב בקיץ הקרוב?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully