וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ראמזי נפצע פעם נוספת, צפוי להיעדר לפחות למשך ארבעה שבועות

קשר ארסנל, שנכנס כמחליף ב-1:2 על לסטר, נפצע בשריר הירך אבל אמור להיות כשיר בעוד כחודש וחצי למשחק של ווילס מול ישראל. ונגר: "לא נראה טוב. ההחלטה להכניסו לא הייתה הכי חכמה"

one

ארסנל חגגה אתמול (שלישי) ניצחון 1:2 על לסטר סיטי בדרכה אל המקום הרביעי, אבל עיקר החששות אצל התותחנים נובעים מפציעתו של ארון ראמזי שצפוי להיעדר למשך ארבעה שבועות לפחות. הוולשי הספיק לשחק תשע דקות בלבד אחרי שנכנס כמחליף, ונפצע בשריר הירך האחורי במה שהוגדר על ידי ארסן ונגר כפציעה ש"לא נראית טוב". בכל מקרה, נראה כי ראמזי יוכל לשחק במשחק הקרוב של הנבחרת שלו מול ישראל ב-28 במרץ.

שחקן ארסנל, ארון ראמזי. GettyImages
חוסר מזל. ארון ראמזי/GettyImages

בסיום המשחק אמר ונגר: "זה נראה כמו פציעה בשריר הירך האחורי. אני לא יודע כמה זה רע. מבחינה ויזואלית, כששחקן יושב וסובל מכאבים, זה לא נראה טוב. זה חוזר על עצמו עכשיו מבחינת פציעות בשריר, וזה קשה להבין למה".

ונגר סיפר מדוע החליט שלא לפתוח איתו בהרכב, ואמר: "רציתי להיות זהיר איתו. הכנסתי אותו מכיוון שהיה חסר לנו כוח בהתקפה, אבל זו לא הייתה ההחלטה הכי חכמה. בשנה שעברה זו הייתה פציעה בירך, השנה זה שוב בשריר הירך האחורי. זו הפעם השלישית בשנה. הוא לא שיחק יותר מדי. בגלל הפציעות הללו, אני יותר זהיר איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully