וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "השחקנים רצו יותר מדי. לא היינו חכמים"

אחרי ההפסד לנוריץ', מאמן צ'רלטון, שעדיין לא ניצח, לא מוריד את הראש: "אני מאוכזב כי השחקנים נתנו מעצמם 100 אחוז ועשו את המקסימום. משחק אחד יכול לשנות עבורנו את כל המומנטום"

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"אנחנו צריכים להמשיך עם הגישה הזו מכיוון שזו הדרך היחידה להשיג תוצאות". גיא לוזון/GettyImages

גיא לוזון ממשיך לחפש את דרכו לעבר ניצחון ראשון בצ'מפיונשיפ: אחרי שתי תוצאות תיקו בשני המשחקים הראשונים שלו, המאמן הישראלי של צ'רלטון הפסיד 3:2 בבית לנוריץ'. האורחים פתחו עם 0:2 מצוין, אבל טוני וואט וטוקלה איזנו ל-2:2. אלא שחמש דקות אחרי שנכנס כמחליף, קבע קמרון ג'רום 2:3 דרמטי בדקה ה-85.

"אני מאוכזב מאוד מכיוון שפיגרנו 2:0 במחצית הראשונה והאווירה לא הייתה פשוטה", אמר לוזון בסיום המשחק. "ידענו שנצטרך לחזור כדי להיאבק. נלחמנו כמו קבוצה וחזרנו ל-2:2. לצערי הרב, ספגנו שער בחמש הדקות האחרונות ואני מאוכזב מאוד מכיוון שהשחקנים נתנו מעצמם 100 אחוז ועשו את המקסימום. לפעמים זה משחק מוזר, אבל אנחנו צריכים להמשיך עם הגישה הזו מכיוון שזו הדרך היחידה להשיג תוצאות".

לוזון נשאל כיצד קבוצתו הצליחה לייצר קאמבק במחצית השנייה, והשיב: "אני חושב שבמחצית הראשונה השחקנים רצו יותר מדי. איגור רץ הרבה ולחצנו יותר מדי. לפעמים כשאתה רוצה יותר מדי, זה לא טוב. אתה צריך להיות מאוזן. הדבר החיובי הוא שהצלחנו לחזור. אמרתי לשחקנים במחצית שהם נתנו הכול, אבל לא היינו חכמים. לא שמרנו על המערך. שיחקנו עם תשוקה, אבל לא בחוכמה. אמרתי להם שהם צריכים להמשיך לשמור על התשוקה, אבל להוסיף חוכמה".

המאמן הישראלי נשאל גם אילו דברים חיוביים הוא לוקח מהמשחק, והשיב: "הבקענו שני שערים וחזרנו נגד קבוצה חזקה כמו נוריץ'. יש הרבה דברים טובים שאפשר לקחת למשחק הבא". על העובדה שהוא עדיין ללא ניצחון, אמר לוזון: "כדורגל הוא משחק של מומנטום. איבדנו את המומנטום לפני שלושה חודשים ולכן משחק אחד יכול לשנות הכול. יש לנו את האיכות ואת השחקנים שנותנים את הכול באימונים ובמשחקים. אני מאמין שבטווח הארוך, כשאתה מגיע כל יום ונותן הכול עבור מקום העבודה שלך, אתה מקבל נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully