וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: דימון ברוקס חתם עד לסיום העונה

11.2.2015 / 10:02

הפורוורד האמריקאי (2.01, 22), שכיכב לצד ג'ייק כהן בדיווידסון, עזב את נאפולי מהליגה השנייה באיטליה ויחזק את הקבוצה מגן נר. ג'רמייה ווילסון עזב. בקבוצה מעניקים גיבוי מלא לברק פלג

דימון ברוקס, מכללת דייוידסון. AP
11.3 נקודות ו-8.3 ריבאונדים. ברוקס/AP

הפועל גלבוע/גליל צירפה היום (רביעי) את הפורוורד האמריקאי דימון ברוקס, ששיתף פעולה בעבר עם ג'ייק כהן במכללת דיווידסון, ושיחק עד היום בנאפולי האיטלקית. הצדדים הגיעו להבנות על הצטרפותו של האמריקאי מאחר וקבוצתו מהליגה השנייה באיטליה מפגרת בתשלום השכר מזה מספר חודשים. במקביל בגלבוע שחררו את הפורוורד האמריקאי ג'רמייה ווילסון, שאכזב מאוד מאז פתיחת העונה. ב-19 משחקים רשם ווילסון 11.3 נקודות ו-8.3 ריבאונדים, כשבחמשת המחזורים האחרונים ירד ל-6.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע.

ברוקס (2.01, 22) יליד שארלוט, הגיע לדיווידסון בעונת 2010/11 והיה חלק מהתקופה הטובה של המכללה, והיה חלק מצמד גבוהים מוביל לצידו של ג'ייק כהן. בעונה שעברה רשם את מספרי השיא שלו בקריירה עם 19 נקודות ו-7.1 ריבאונדים בממוצע למשחק, אך דיווידסון אכזבה מאוד. בקיץ עלה שמו כאפשרות חיזוק למספר קבוצות בליגת העל, אך בסופו של דבר העדיף לנסות את מזלו בליגה השנייה באיטליה בנאפולי, ובהחלט לא אכזב מבחינה אישית עם 17.5 נקודות ו-8.2 ריבאונדים בממוצע למשחק. קבוצתו, מנגד, רושמת עונה לא טובה עם מאזן של שמונה ניצחונות ו-11 הפסדים.

בגלבוע שוקלים לבצע שינויים נוספים בסגל, כשעל הפרק עומדת אפשרות לצרף גארד אמריקאי נוסף. בקבוצה נותנים את מלוא הגיבוי למאמן ברק פלג ומאמינים ביכולתו להוציא יותר מהקבוצה שהפסידה שבעה משחקים רצופים והידרדרה עד למקום ה-11 במאזן זהה לאחרונה בטבלה מכבי אשדוד. לאחר פגרת הגביע, תצא גלבוע/גליל למשחק קריטי נגד אשדוד, אותה ניצחה בגן נר בסיבוב הראשון, בידיעה שהפסד עשוי לקרב אותה אל הליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully