וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חוגגת עם באלוטלי: "מקווים שזה קרש קפיצה עבורו"

המייטי רדס מרוצים מה-2:3 על טוטנהאם. הנדרסון: "בטוח שהוא יחייך בחדר ההלבשה. מרגע שהוא נכנס, הוא עבד קשה והביא את שלוש הנקודות". פוצ'טינו: "נקודה הייתה הוגנת מבחינת הקבוצות"

one

ליברפול חגגה אתמול (שלישי) 2:3 במחזור אמצע השבוע על טוטנהאם באנפילד בסיומו של משחק הפכפך ומרתק. מי שהגיע למסיבה וסוף סוף נתן איתות ליכולות שלו הוא מריו באלוטלי, שעלה כמחליף רבע שעה לסיום והספיק לכבוש את שער הניצחון ולהביא שלוש נקודות יקרות למייטי רדס. התרנגולים מצידם עושים שוב צעד אחורה.

באלוטלי כבש שער ניצחון מול טוטנהאם

שחקן ליברפול מריו באלוטלי. רויטרס
"בשבועות האחרונים הוא היה חולה וסבל מפצעים ברגל כך שהוא אפילו לא נעל נעליים". מריו באלוטלי/רויטרס

"אנחנו תמיד מרגישים שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה אם אנחנו ממשיכים לשחק בדרך שבה שיחקנו", אמר ג'ורדן הנדרסון בסיום. "יש לנו כמה שחקנים פנטסטיים כאן, מה שאומר שאנחנו רק צריכים להמשיך לעבוד קשה באימונים ולהשיג תוצאות יפות כמו זו. יש לנו מומנטום קטן, אנחנו משחקים טוב ואני חושב שהראינו הרבה אופי הערב".

הנדרסון נשאל גם על השתלבותו של באלוטלי ומצב רוחו, ואמר: "אני בטוח שהוא יחייך בחדר ההלבשה. מרגע שהוא נכנס, הוא עבד קשה והבקיע, והביא את שלוש הנקודות לקבוצה. אני מקווה שאנחנו יכולים להמשיך מכאן הלאה".

מי שהחליף במסיבת העיתונאים את ברנדן רוג'רס, שהיה צריך לתפוס טיסה, הוא עוזרו קולין פסקו, שאמר: "הוא (מריו) מרוצה מאוד. להבקיע שער ניצחון באנפילד, אני בטוח שזה גורם לו לשמוח. הוא עשה תנועה יפה בתיבת החמש. אני מקווה שזה יהווה עבורו קרש קפיצה, הוא מתאמן קשה. בשבועות האחרונים הוא היה חולה וסבל מפצעים ברגל כך שהוא אפילו לא נעל נעליים".

על המשחק עצמו אמר העוזר: "זה היה חשוב עבורנו לנצח הלילה. טוטנהאם עשתה ריצה יפה. אלו שתי קבוצות טובות, אבל הדרך שבה הופענו הייתה פנטסטית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לזאר מרקוביץ' ליברפול חוגג שער. AP
"היה חשוב לנו לנצח הלילה". מרקוביץ' חוגג/AP

מאוריסיו פוצ'טינו, מאמנה של טוטנהאם, היה מאוכזב מאוד, ואמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה מכיוון שאני חושב שנקודה הייתה הוגנת מבחינת שתי הקבוצות. היה משחק נהדר, שיחקנו טוב, אבל זה הכדורגל. השחקנים מאוכזבים, עצובים ועייפים, אבל אנחנו חייבים לקבל את זה שכך זה הכדורגל. אני גאה מאוד במאמץ ואנחנו ממשיכים קדימה. הדבר היחיד שאנחנו צריכים לשפר זו המחצית הראשונה. אפשרנו לליברפול כמה הזדמנויות ועשינו כמה טעויות. היינו ראויים ליותר מהמשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully