וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: הזרים יטוסו לחופשה בארה"ב, הקבוצה ביקרה באופקים

10.2.2015 / 20:13

אחרי הניצחון הענק על הפועל אילת יצאו שחקני החיזוק לחופשה במהלך חופשת הגביע. הקבוצה השתתפה בפעילות למען הקהילה בדרום. הבעלים שלמה אייזיק: "זכות גדולה עבורנו"

one

הפועל חולון רשמה אמש (שני) את ניצחונה השלישי ברציפות והשישי בשבעת המחזורים האחרונים כשהפתיעה בחוץ את הפועל אילת 86:89. בעקבות הניצחון פתחה חולון פער של משחק אחד על הפועל תל אביב והתבססה במקום השלישי, כשהקבוצה קרובה להבטיח את המקומות 1-6 בתום הסיבוב השני, שיקנו לה משחק ביתי נוסף בסיבוב השלישי והאחרון. בקבוצה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים ומהאופי במחצית השנייה כשלא נשברו גם כשאילת סגרו את היתרון אותו החזיקו הסגולים. השחקנים הזרים של חולון עזבו את ישראל לחופשה שכן הקבוצה לא תשתתף בשבוע הגביע וחולון תחזור לאימונים רק בתחילת השבוע הבא, יותר משבוע לפני משחק הליגה נגד עירוני נהריה.

בינתיים היום, לאחר מעט מאוד שעות שינה ובמצב רוח מרומם יצאה חולון לפעילות למען הקהילה באופקים, שלא ידעה ביקור של קבוצה מליגת העל זה יותר מ-20 שנה. במסגרת הפרויקט אותו מובילה מנהלת הליגה, נוסעות קבוצות ליגת העל לפריפריה ועורכות פעילויות עם הילדים, כשהשיא הוא משחק נגד נבחרת צעירה מקומית. במשחק עצמו ניצחה חולון מסל ניצחון של כרמל בוכמן, כשאת הנבחרת המקומית מחזק שלומי הרוש. הבעלים והיו"ר של הפועל חולון וחברת UNET שלמה אייזיק מאמץ את העיר אופקים, והעניק במהלך האירוע עשר מלגות על סך אלף שקלים כל אחת לילדי המקום למימון חוגי ספורט.

"זוהי זכות גדולה עבורנו לתרום לקהילה ,שמחנו לראות את ההתרגשות של הילדים ואני בטוח שנמשיך להגיע לכאן גם בעתיד , ומי יודע אולי באופקים גדל הכוכב הבא של הפועל חולון", אמר אייזיק. המאמן אלעד חסין הוסיף: "כבוד וכיף גדול לבוא ולשמח את הילדים באופקים , להיות חלק מהמסורת של מנהלת הליגה לתרום לקהילה ואני מקווה שהמסורת הזאת תימשך עוד הרבה שנים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אלעד חסין: "מקווה שהמסורת הזאת תימשך עוד הרבה שנים"/מערכת וואלה, צילום מסך
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully