וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין ווייד הפצוע יחמיץ את משחק האולסטאר, קורבר יחליפו?

כוכבה של מיאמי סובל מפציעה בשריר הירך האחורי ובחר לנוח בשבוע הקרוב. הצלף של אטלנטה הוא המועמד המוביל לתפוס את מקומו. מו וויליאמס עבר לשארלוט, גארי ניל למינסוטה

שחקן מיאמי היט דוויין ווייד. רויטרס
לא יזכה לפגוש את כריס פול בניו יורק. ווייד/רויטרס

כוכב מיאמי דוויין וויד יחמיץ את משחק האולסטאר הקרוב בין המזרח והמערב בשל פציעה בשריר הירך האחורי. פלאש טען כי הוא מסוגל לשחק מחר מול קליבלנד אך מעדיף לנוח, וכשההיט מדורגים במקום השמיני במזרח, דומה כאילו הם מעדיפים לתת לכוכבם לנוח כמה שאפשר לקראת רגעי ההכרעה של העונה הסדירה. המועמד המוביל להחליף את ווייד במשחק שיתקיים בשבוע הבא בניו יורק הוא קייל קורבר. אם ייבחר על ידי אדם סילבר, יהיה נציגה הרביעי של אטלנטה במשחק, אחרי פול מילסאפ, אל הורפורד וג'ף טיג.

* שארלוט נואשת להגיע העונה לפלייאוף, והערב (שלישי) היא ביצעה טרייד קטן שעשוי לסייע לה במשימה הזאת. ההורנטס שלחו למינסוטה את גארי ניל בתוספת בחירת דראפט עתידית, ויקבלו בתמורה את טרוי דניאלס ומו וויליאמס, שאמור להיכנס לנעליו של קמבה ווקר עד שזה ישוב מפציעה. וויליאמס בן ה-32 התפוצץ העונה עם משחק היסטורי של 52 נקודות, ומעמיד ממוצעים של 12.2 נקודות, 2.1 ריבאונדים ו-6.4 אסיסטים למשחק. גארי ניל, לעומת זאת, מעמיד ממוצעים של 9.6 נקודות, אך קולע באחוזים רעים מאוד (36 מהשדה, 29 ל-3). ההורנטס מדורגים במקום השביעי במזרח עם מאזן של 29:22, והיא מחזיקה ביתרון של ניצחון אחד על פני ברוקלין שבמקום התשיעי.

* אדריאן פיין, שנבחר במקום ה-15 של הדראפט האחרון על ידי אטלנטה, נשלח מההוקס למינסוטה בתמורה לבחירת סיבוב ראשון עתידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully