וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה יום גדול לחובבי הרומנטיקה בכדורגל, רויס בדרך להפוך לאגדת מועדון"

בדורטמונד חגגו את הארכת חוזהו של כוכב הקבוצה עד 2019 ונטול סעיפי השחרור. הקשר בן ה-25 ירוויח 8 מיליון יורו לעונה. "הוא כמו אווה זלר להמבורג או סטיבן ג'רארד בליברפול", אמר וצקה

שחקן בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס. הטוויטר של בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
רויס חותם על החוזה החדש, עם צורק ו-וצקה/אתר רשמי, הטוויטר של בורוסיה דורטמונד

אוהדי בורוסיה דורטמונד סוף סוף קיבלו היום (שלישי) בשורות חיוביות. אחרי הפרסום אתמול ב"רוהרנאחריכטן", היום זה הפך לרשמי ומרקו רויס חתם באופן רשמי על חוזה חדש בקבוצה עד 2019. כזכור, חוזהו הנוכחי של כוכב דורטמונד ונבחרת גרמניה היה אמור להסתיים ב-2017 וכלל סעיף שחרור של 25 מיליון יורו בלבד, החל מהקיץ הקרוב. לפי מה שדווח, בחוזה אין סעיף יציאה וגם במקרה שדורטמונד תרד ליגה, רויס לא יוכל להשתחרר מהחוזה שלו.

לכבוד חתימתו של רויס בקבוצה, יצאה דורטמונד במבצע וכל ההדפסים על חולצות משחק בחנות המזכרות יהיו בחינם עד יום שישי. הקשר בן ה-25 אמור להיות המרוויח הגדול ביותר בדורטמונד ולהשתכר סכום של כ-8 מיליון יורו לשנה, כשביחד עם החוזה שלו עם "פומה" הוא ירוויח כ-10 מיליון יורו.

"אני גדלתי כאן, נולדתי כאן, שיחקתי כאן בנוער. אני פשוט מרגיש הכי טוב כאן. כולם מכירים אותי ויודעים כמה חשוב לי להיות ליד המשפחה שלי, הסביבה הטבעית והחברים. לפעמים זה חשוב ושווה יותר מכל דבר אחר. אגב, לפי ההשערות אחת הסיבות בגללן רויס החליט להישאר הייתה פרשת הנהיגה שלו ללא רישיון והעובדה שראשי המועדון התייצבו לצידו לאורך על הדרך.

מרקו רויס כילד במדי בורוסיה דורטמונד. הפייסבוק של בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
עשה צעד אמיץ. רויס בילדותו/אתר רשמי, הפייסבוק של בורוסיה דורטמונד

יו"ר דורטמונד האנס יואכים וצקה אמר: "מעולם לא נתנו לשמועות להשפיע עלינו ותמיד האמנו שיש סיכוי טוב שהשחקן יוצא הדופן הזה יישאר אצלנו. דורטמונד מאופיינת על ידי מרקו רויס, בדיוק כמו שאווה זלר היה בהמבורג וסטיבן ג'רארד בליברפול. העובדה שהוא בחר להישאר בדורטמונד למרות שהיא באמצע משבר, מראה את רמת המחויבות וההזדהות שלו עם המועדון, ואנחנו גאים בזה מאוד".

המנהל המקצועי של BVB מיכאל צורק אמר: "מרקו רויס יכול לשנות כל קבוצה גדולה בעולם ויכול להיות כוכב בכל אחת מהן. הוא הראה שבליבו פועמת האהבה לעיר בה נולד ולמועדון של העיר שלו. הוא מרכיב חשוב בעתיד של דורטמונד". צ'ירו אימובילה אמר: "זה דבר מצוין בשבילנו. אנחנו מרוצים מאוד. מרקו הוא איש דורטמונד מאז ומתמיד. זה הדבר הכי טוב שהוא נשאר איתנו".

מתיאס דרש, עורך האתר "רוהרנאחריכטן", כתב טור וציין: "זה כמעט נס איך מצב הרוח בדורטמונד השתנה מאז שבת. יש עכשיו אופטימיות גדולה. השחקן המזוהה ביותר עם קבוצת הבית שלו התחייב אליה דווקא במהלך המשבר הכי קשה שלה בשנים האחרונות. בלי סעיפים שחרור, בלי דלת יציאה. רויס לא יכול היה לתת סימן ברור יותר. רויס עכשיו נמצא בדרך להפוך לאגדת מועדון בדורטמונד. זה יום גדול לכל חובבי הרומנטיקה בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully