וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו תובעת את מכבי נתניה ורונן גבאי: "מחדל"

10.2.2015 / 11:18

הקבוצה מליגה א' דורשת פיצויים בסך 300 אלף שקל בעקבות עזיבתו הפתאומית של המאמן, שמונה לעוזרו של רוני לוי: "העמיד את הקבוצה בפני שוקת שבורה". גבאי טוען כי כלל לא היה חתום ביפו

one

סיפור עזיבתו של רונן גבאי ממכבי יפו למכבי נתניה לא מרפה מראשי הקבוצה מליגה א'. באמצעות עו"ד רפאל יולזרי הגישה מכבי יפו תביעה למוסד הבוררות של ההתאחדות לכדורגל ובו היא תובעת מגבאי וממכבי נתניה ומאמנה רוני לוי סכום של 300 אלף שקל ביחד ולחוד.

בתביעה מגוללת יפו את התנהלותו של גבאי, אשר לפי כתב התביעה, עבד במשך מספר ימים כמאמן מכבי יפו במקביל לשהותו במתקן האימונים של מכבי נתניה. מכתב התביעה עולה כי גבאי, אשר צורף ליפו מספר שבועות בלבד לפני שעזב לנתניה, סיכם על סכום של 28 אלף שקל נטו שישולמו לו עד סוף העונה עבור ארבעה חודשי עבודה.

כמו כן קיבל המאמן 2,000 שקל לחודש עבור שכירת רכב וכן הוצאות דלק עד סכום של 500 שקל לחודש. על פי כתב התביעה החליט גבאי לעזוב באופן חד צדדי את תפקידו מיד אחרי משחקה של יפו ברחובות מול הפועל מרמורק והמהלך שלו פגע במועדון בצורה משמעותית. בכתב התביעה נכתב: "מעשיו ומחדליו של גבאי נעשו בחוסר תום לב משווע והם עולים כדי הפרה יסודית וחד צדדית של החוזה שנכרת בינו לבין מכבי יפו...עזיבתו החד צדדית של גבאי את תפקידו כמאמן הקבוצה העמידה את מכבי יפו בפני שוקת שבורה".

רונן גבאי עוזר מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"חוסר תום לב משווע". רונן גבאי/ברני ארדוב

ביפו טוענים כי למרות שיחה שהתנהלה עם חבר הנהלת מכבי נתניה קובי בלדב אשר במהלכה נאמר לו כי גבאי לא משוחרר מיפו, החליט המאמן לעזוב ולשמש כעוזרו של רוני לוי בנתניה.

בכתב התביעה מביא עו"ד יולזרי ממשרד גדעון פישר ושות' דוגמאות מהעבר בהן עזבו מאמנים קבוצות לטובת קבוצות אחרות. כך למשל בשנת 2000 כאשר עזב ניר לוין את צפרירים חולון למכבי תל אביב הוא חוייב לשלם אחרי בוררות בין הצדדים סכום פיצוי של 235 אלף שקל. במקרה אחר, בשנת 2006, עזב יוסי מזרחי את מ.ס. אשדוד לבית"ר ירושלים ובהסכמה שילם ארקדי גאידמק לאשדוד סכום של 505 אלף שקל תמורת שחרורו.

יש לציין כי בנתניה מתנערים מהתביעה וגבאי טען בפני גורמים במועדון שהוא מעולם לא חתם על החוזה ביפו. במכבי יפו מאשרים שהחוזה לא נחתם על ידי המאמן, אבל טוענים כי הוא החל כבר לעבוד והדריך את הקבוצה וחתימתו על החוזה לא התבצעה מסיבות טכניות אשר לא ברורות עד היום לראשי הקבוצה.

בתוך כך, מכבי נתניה תעמוד לדין מחר (רביעי, 17:00) על התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים בגין סינוור בלייזר, התנהגות בלתי הולמת של קהל אוהדים בגין זריקת כוס ובעבירה על הוראה מהוראות התקנון בגין איחור בפתיחת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully