וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מיקי גורקה צפוי להמשיך בתפקיד המאמן ראשי

בקבוצה מהשרון מרוצים מאוד מה-77:100 על גלבוע/גליל כשעוזר המאמן אמור להמשיך במקומו של מולי קצורין: "השחקנים מרגישים שהוא חלק מהם. לא היה ספק מי הקבוצה שהולכת לנצח"

one

בני הרצליה רשמה אמש (שני) את ניצחונה השלישי בסיבוב השני כשגברה בחוץ על גלבוע/גליל 77:100. בעקבות הניצחון, שהגיע לאחר שתי תבוסות להפועל ירושלים ולהפועל תל אביב וסיום דרכו של המאמן מולי קצורין, חזרה הקבוצה אל מאבק הכניסה לפלייאוף העליון, כשהיא מדורגת משחק אחד בלבד מתחת למכבי חיפה השמינית בטבלה. בהרצליה היו מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים מפתיחת המשחק, כשהם מוליכים ביותר מ-20 הפרש כבר במחצית הראשונה, והמחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד.

מי שהעביר את המשחק היה עוזר המאמן מיקי גורקה, שצפוי לקבל את הקרדיט גם בתקופה הקרובה, וייתכן שימשיך עד לסיום העונה. בהרצליה ניהלו באמצע השבוע שעבר מגעים עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר, אריק שיבק, אך בין הצדדים התגלו פערים משמעותיים מאוד. לקראת סוף השבוע התקבלה החלטה לתת לגורקה ולעוזר המאמן השני, איי ג'יי מיטניק, להעביר את המשחק, כשכעת הם צפויים להעביר גם את המשחקים הבאים עד לסיום הסיבוב.

"במשחק הזה היינו צריכים לנצח בכל מחיר", אמרו בקבוצה, "שיחקנו מול קבוצה נחותה מאיתנו בהרבה, והיינו צריכים לסדר את העניינים בתוך הקבוצה ולבוא מפוקסים. מהרגע הראשון הראינו שאנחנו רוצים את המשחק הזה יותר מגלבוע, הראינו הגנה טובה מאוד ולא היה ספק מי הקבוצה שהולכת לנצח. השחקנים מאוד אוהבים את מיקי, מרגישים שהוא אחד משלהם, אז אין סיבה בשלב הזה להביא מאמן במקומו". הרצליה תצא לפגרת גביע המדינה כשלאחריה תארח למשחק ביתי קשה מאוד את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב. הקבוצה מהשרון תסיים את הסיבוב הראשון בשני משחקים חשובים מאוד להמשך הדרך - מכבי חיפה בבית ומכבי אשדוד, האחרונה בטבלה, בחוץ.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול פיני גרשון עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. ברני ארדוב
גיא גודס, אלכס טיוס ופיני גרשון. המשוכה הבאה של הרצליה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully