וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארקר: "פופוביץ' ענק", לברון: "מגיע לו", ווגל: "הוא הסנדק"

בארה"ב נרגשים מההישג המרשים של מאמן סן אנטוניו, שהפך ל-9 שמגיע ל-1,000 ניצחונות בקריירה. וגם: המהלך של אוהדי הניקס נגד הבעלים ואיך הצליח מייקל ג'ורדן להביך את ברק אובמה?

מאמן סן אנטוניו ספרס, גרג פופוביץ', עם שחקן הקבוצה טוני פארקר. רויטרס
גרג פופוביץ' עם טוני פארקר. הגארד הרעיף מחמאות על מאמנו/רויטרס

אם למישהו היה ספק בנוגע למקומו של גרג פופוביץ' בספרי ההיסטוריה של ה-NBA, הלילה (בין שני לשלישי), הספק הזה הוסר לחלוטין. המאמן האגדי של סן אנטוניו, שזכה שלוש פעמים בתואר מאמן השנה וקטף חמש אליפויות, רשם הלילה עוד ציון דרך בקריירה המפוארת שלו. הספרס גברו 93:95 על אינדיאנה, ובכך הפך פופוביץ' למאמן התשיעי שמגיע למספר מדהים של 1,000 ניצחונות בקריירה. רק פט ריילי ופיל ג'קסון השיגו את מספר הניצחונות המדהים המדובר בפחות משחקים. רק ג'רי סלואן השיג יותר ניצחונות בקבוצה אחת (1,127 ביוטה). למאמן הוותיק 68.4 אחוזי הצלחה (462:1,000) והוא במקום השני ברשימה הזו אחרי פיל ג'קסון, לו 70.4 אחוזי הצלחה.

"1,000 ניצחונות זה לא משהו שהולך ברגל", אמר טוני פארקר הנרגש, "מרגיש שיש לי זכות גדולה שהייתי איתו בחלק גדול מהניצחונות הללו. עברנו המון דברים יחד, אני פשוט מאושר בשבילו". לגארד הצרפתי אכן היו משחקים רבים בצוותא עם פופוביץ', אך לחברו לקבוצה, טים דאנקן, היו הרבה יותר. הפורוורד-סנטר הוותיק היה שותף ל-929 ניצחונות מתוך ה-1,000 של פופוביץ'. לא פחות ממדהים.

לא רק בצד המנצח פירגנו למאמן על ההישג. מאמן הפייסרס, פרנק ווגל, מצא דרך ציורית לתאר את ציון הדרך המרשים: "הוא כמו הסנדק בשבילנו, שאר המאמנים. אנחנו מסתכלים עליו בההערצה ומנסים ללמוד ממנו כמה שאפשר". פורוורד קליבלנד, הסופרסטאר לברון ג'יימס, לא נשאר אדיש להישג, וצייץ: "ברכות פופ על הניצחון ה-1,000. בהחלט מגיע לו".

פורוורד קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס. רויטרס
לברון ג'יימס. ידע להעריך את ההישג/רויטרס

אוהדי הניקס בקמפיין מקורי נגד הבעלים

* הרוחות בתפוח הגדול ממשיכות להיות סוערות. הניקס אמנם נמצאים בעיצומו של מסע משחקי חוץ, אבל אלפי האוהדים כבר מאסו במצבה הנוכחי של הקבוצה, ומצאו השבוע דרך מקורית כדי למחות: הם הקימו אתר אינטרנט, KNICKS4SALE, בו הם קוראים לבעלים ג'יימס דולאן להעביר את השליטה בקבוצה לידיים אחרות. מנהטן התמלאה בימים האחרונים בשלטי מחאה, והאתר, שהוקם רק לפני יומיים, צובר תאוצה. הקש ששבר את גב הגמל היה מייל מתוקשר ששלח דולאן לאחד האוהדים, בו הציע כי לאור המצב (הניקס במאזן 42:10, הגרוע בליגה), "הוא יכול לעבור לאהוד את ברוקלין נטס".

האוהד הנזעם שקיבל את המייל פתח בקמפיין החדש ביחד עם כמה מחבריו, והם מקווים להשיג תרומות בסך 20 אלף דולר כדי שיוכלו לממן שלט חוצות ענק בשדרות מדיסון, ליד אולמה הביתי של הניקס מדיסון סקוור גרדן. "החלטנו שההנהלה הלכה רחוק מדי הפעם, הם הגזימו לגמרי. הגיע הזמן שהאוהדים יעשו משהו בעניין", אמר ג'ייסון קופל, מיוזמי המחאה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתר המחאה של אוהדי הניקס. יצליח להם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך הצליח ג'ורדן להביך את ברק אובמה? סליחה, את בררק אובמה

* מייקל ג'ורדן לא מפסיק לקבל כותרות בימים האחרונים, בעיקר על רקע מותו של דין סמית', מי שהגדיר כ"אביו השני". אבל הפעם הוד אווירותו מוזכר בתקשורת בארצות הברית בהקשרים שליליים, אפילו קצת מביכים. במאמר שמפורסם ב'ניו יורק מגזין' אתמול חושף דייויד אקסלרוד, מי שהיה יועצו האסטרטגי של ברק אובמה בעבר, כי במלאת 50 לנשיא, לפני שלוש שנים, ג'ורדן שלח לאובמה פוסטר חתום שלו. הבעיה? הוא לא טרח לוודא כיצד מאייתים את שמו, וכך ההקדשה הגיעה עם טעות מביכה במיוחד, ועם R מיותרת. בהקדשה נכתב "לבררק, אתה עדיין חייב לי ארוחה. מאחל לך בהצלחה, מייקל ג'ורדן". אקסלרוד סיפר כי מרוב מבוכה, הנשיא אמר ש"לא יוכל לקבל את המתנה", ולכן החליט להעניק אותה ליועצו.

מייקל ג'ורדן בעלי שרלוט הורנטס. Streeter Lecka, GettyImages
מייקל ג'ורדן. לפחות בכדורסל הוא היה טוב/GettyImages, Streeter Lecka

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully