וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל אילת הופתעו: "שמיר לא עשה משהו שהגיע לו יחס כזה"

10.2.2015 / 10:12

בקבוצה התייחסו לתקרית בין היושב ראש מוטי אמסלם למאמן דן שמיר: "זה לא צריך לקרות". השניים ערכו שיחת פיוס. שחקן בקבוצה: "חולון יותר ניצחה את המשחק מאשר אנחנו הפסדנו אותו"

one

הפועל אילת רשמה אמש (שני) את הפסד הבית הרביעי שלה העונה בעשרה משחקים כשהפסידה 89:86 להפועל חולון. בעקבות ההפסד פספסה אילת הזדמנות להצמד לעירוני נס ציונה ומכבי ראשון לציון שמדורגות במקומות 5-6, ותנסה לסגור את הפער במחזורים הבאים. אלא שעם כל הכבוד להפסד, עיקר העניין סביב הקבוצה הדרומית התרחש שניות לאחר סיום המשחק בעימות בין היושב ראש מוטי אמסלם למאמן דן שמיר, עימות שכמעט גלש לכדי מגע פיזי. אמסלם האשים את שמיר בשלשה שספגה הקבוצה מג'ורדן טיילור, ורק התערבות של הבעלים דורון הרציקוביץ' ציננה את הרוחות. בשלב מאוחר יותר של הערב ערכו השניים שיחת פיוס.

"חולון יותר ניצחה את המשחק מאשר שאנחנו הפסדנו", סיפר אחד השחקנים לוואלה! ספורט הבוקר, "מספיק לראות את דף הסטטיסטיקה ולהבין שהם קלעו 10 מ-14 שלשות במחצית השנייה, כשלפחות 6 מהם היו שלשות קשות. אנחנו פספסנו את המשחק הזה כשלא ברחנו להפרש משמעותי יותר במחצית הראשונה, אבל ידענו לחזור גם מבור עמוק בסוף הרבע השלישי. אם קבוצה קולעת עלינו ככה מבחוץ, מה אנחנו אמורים לעשות?". על העימות בין אמסלם לשמיר הוסיף אותו שחקן: "זה לא נעים, וזה לא צריך לקרות. לא חושב שדן עשה משהו שהגיע לו יחס כזה".

באילת יגבירו השבוע את קצב ההכנות לחצי גמר גביע המדינה שייערך ביום שני הקרוב בארנה בירושלים, כשהקבוצה תפגוש בחצי הגמר הראשון את הפועל ירושלים. בקבוצה מאמינים שיש באפשרותם לרשום הפתעה גדולה ולנצח את האדומים, שעליהם יהיה רוב הלחץ. כאלף צופים צפויים לעשות את הדרך הארוכה מהעיר הדרומית לבירת ישראל.

מאמן הפועל אילת דן שמיר. ניב אהרונסון
התפייס. שמיר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully